မိမိကိုယ္ကိုမိမိမိုက္ေနတယ္ဆိုတာလဲမိမိသိဖို႔အေရးႀကီးတယ္၊မိမိကိုယ္ကိုမိမိလိမၼာေနတယ္လို႔လဲမိမိသိဖို႔အေရးႀကီးပါတယ္။
မိမိကိုယ္ကိုမိမိမိုက္တာသိမွသာလ်ွင္မိမိအဖိုးတန္မယ္၊မိမိကိုယ္မိမိလိမၼာတာသိမွအဖိုးတန္မယ္ဆိုတဲ့ဥစၥာသည္၊မိုက္တာကိုမိုက္မွန္းသိလဲအဖိုးတန္တာပဲ၊လိမၼာတာကိုလိမၼာမွန္းသိရင္လဲ•••( အဖိုးတန္ပါတယ္ဘုရား) ။
ဘုရားကဘယ္လိုေဟာခဲ့ပါလိမ့္မတုန္းဆိုလို႔ရိွရင္လဲမွီဝဲသင့္တာကိုမွီဝဲလို႔ရိွရင္ျဖင့္လိမၼာတယ္ဆိုရမွာပဲ၊မမွီဝဲသင့္တာကိုမွီဝဲခဲ့ေသာ္မိုက္တယ္ဆိုရမွာပဲ•••( မွန္ပါ့ဘုရား) ။
မဂၤလသုတ္ေတာ္မွာ" အေသဝနာစဗာလာနံ၊ပ႑ိတာနၪၥေသဝနာ၊ပူဇာစပူဇေနယ်ာနံ၊ဧတံမဂၤလမုတၱမံ" လို႔ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးကေဟာထားေတာ့႐ွင္း႐ွင္းကေလး။
ပုဂၢိဳလ္ကမိုက္တယ္ဆိုတာမဟုတ္ဘူး၊ပုဂၢိဳလ္သႏၲာန္ကိန္းတဲ့တရားကမိုက္ရင္မိုက္မွာပဲ၊အဝိဇၨာကိန္းရင္မိုက္မွာပဲ၊ဝိဇၨာကိန္းရင္လိမၼာတာပဲဆိုေတာ့••• လိမၼာတာနဲ႔မိုက္တယ္ဆိုတာပုဂၢိဳလ္နဲ႔တျခားစီပါလားဆိုတာမွတ္ရလိမ့္မယ္။
လိမၼာတဲ့ပုဂၢိဳလ္ကမွီဝဲသင့္တာမွီဝဲတယ္၊ပူေဇာ္သင့္တာကိုပူေဇာ္တယ္၊မိုက္တဲ့ပုဂၢိဳလ္ကမမွီဝဲသင့္တာကိုမွီဝဲတယ္၊ပူဇာ္သင့္တာကိုမပူေဇာ္ဘူးဆိုေတာ့" ပူဇာစပူဇေနယ်နံ" တဲ့။
႐ွင္း႐ွင္းမွတ္ထားဖို႔ရာကပုဂၢိဳလ္ဆိုတာပင္ကိုကမရိွဘူး၊ပင္ကိုခႏၶာထဲမွာ႐ုပ္နာမ္တရားသာရိွတယ္ဆိုတာသိၿပီးသားပါ•••( မွန္ပါ) ။ဲဒီတရားကမိုက္လို႔ရိွရင္ျဖင့္မိုက္တာပဲ၊ဒီတရားကလိမၼာလို႔ရိွရင္ျဖင့္•••( လိမၼာပါတယ္ဘုရား) ၊
ဒါျဖင့္လူလိမၼာနဲ႔လူမိုက္သည္ ပုဂၢိဳလ္သတၱဝါလူရယ္လို႔ပရမတ္အားျဖင့္မရိွေတာ့••• တရားကမိုက္တာကိုမွီဝဲလို႔ရိွရင္ျဖင့္မိုက္ရမွာပဲ၊တရားကလိမၼာတာကိုမွီဝဲလို႔ရိွရင္ျဖင့္•••( လိမၼာရမွာပါဘုရား) ။အဝိဇၨာမွီဝဲရင္•••( မိုက္ပါတယ္ဘုရား) ၊ဝိဇၨာမွီဝဲရင္( လိမၼာပါတယ္ဘုရား) ။
လူႀကီးေတြပဲအဝိဇၨာရယ္လို႔ဝမ္းထဲေရာက္လာလို႔ရိွရင္ျဖင့္••• မိုက္တဲ့အလုပ္လုပ္ေတာ့တာပဲ( မွန္ပါ့ဘုရား) ၊ဝိဇၨာရယ္လို႔ဝမ္းထဲေရာက္လာတဲ့အခါ••• လိမၼာတဲ့အလုပ္ေတြခ်ည္းမလုပ္ဘူးလား••• ( လုပ္ပါတယ္ဘုရား) ။
အဲဒီေတာ့ဒကာဒကာမတို႔ကိုယ့္မွာ" ငါသည္ဗာလလား၊ပ႑ိတလားဆိုတာေဝဖန္ၾကည့္ရမယ္( မွန္ပါ့) ။ဝမ္းထဲမွာမိုက္တဲ့တရား" အဝိဇၨာ" ကိန္းေနလို႔ရိွရင္••• ( ဗာလပါဘုရား) ၊ဝမ္းထဲမွာလိမၼာတဲ့တရား" ဝိဇၨာ" ကိန္းေနလို႔ရိွရင္••• ( ပ႑ိတပါဘုရား) ။ပ႑ိတတို႔ဗာလတို႔ဆိုတာဝမ္းထဲမွာကိန္းတဲ့တရားကိုဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ရမွာကိုးလို႔ေအာက္ေမ့ရမယ္••• ( မွန္ပါ့) ။
No comments:
Post a Comment