သြားခ်င္စတ္ ျဖစ္တာက နာမ္၊ ေရွ႕သုိ႔ တေရြ႕- တေရြ႕ ေရြ႕လ်ားေနတာက ရုပ္၊ အတိုခ်ဳပ္ေျပာရလွ်င္ သြားခ်င္တာက နာမ္၊ သြားတာက ရုပ္၊ ( ရုပ္က သြားတတ္သလားလို႔ေတာ့ လုိက္ၿပီးကပ္မေနနဲ႔၊ ဒီလုိေျပာမွပဲ သေဘာေပါက္လြယ္မွာမို႔ ဒီလိုပဲ ေျပာရတာပဲ )။ ရပ္ခ်င္တာက နာမ္၊ ရပ္တာက ရုပ္၊ ထိုင္ခ်င္တာက နာမ္၊ ထိုင္တာက ရုပ္၊ လဲေလ်ာင္းခ်င္ ( အိပ္ခ်င္ )တာက နာမ္၊ ဤသို႔စသည္ခြဲျခားပါ။
၁။ သြားလုိ ရပ္လို၊ ထိုင္ေနလုိ၊ အိပ္လုိစိတ္ဟုသိ။
၂။ စိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ၊ ဓာတ္ဝါေယာ၊ ႏွံ႔ေနာကုိယ္ဝယ္ျပည့္။
၃။ ဝါေယာျပည့္ေသာ္၊ ဝိညတ္ေပၚ၊ ရုပ္ေသာ္သြားေပ၏ ။
၄။ ပုဂၢိဳလ္မသြား၊ ငါမသြား၊ ရုပ္သြားဉာဏ္ျဖင့္သိ။
၅။ ပုဂၢိဳလ္မရပ္၊ ငါမရပ္၊ ရုပ္ရပ္ဉာဏ္ျဖင့္သိ။
၆။ ပုဂၢိဳလ္မထိုင္၊ ငါမထုိင္၊ ရုပ္ထုိင္ဉာဏ္ျဖင့္သိ။
၇။ ပုဂၢိဳလ္မအိပ္၊ ငါမအိပ္၊ ရုပ္အိပ္ဉာဏ္ျဖင့္သိ။
၈။ ပုဂၢိဳလ္မေကြး၊ ငါကေကြး၊ ရုပ္ေကြးဉာဏ္ျဖင့္သိ။
၉။ ပုဂၢိဳလ္မဆန္႔၊ ငါမဆန္႔၊ ရုပ္ဆန္႔ဉာဏ္ျဖင့္သိ။
၁ဝ။ ပုဂၢိဳလ္မျဖန္႔၊ ငါမျဖန္႔၊ ရုပ္ျဖန္႔ဉာဏ္ျဖင့္သိ။
ဤသို႔လွ်င္ နာမ္ႏွင့္္ ရုပ္သာ ရုိတယ္လုိ႔ သေဘာေပါက္ထားေသာ ပုဂၢိဳလ္မွာ အေျပာအားျဖင့္ေတာ့ ပုဂၢိဳလ္ သတၱဝါ ေယာက္်ား မိန္းမ သြားတယ္ဟု ဆိုေကာင္း ဆိုၾကမည္၊ သို႔ေသာ္လည္း သေဘာအမွန္ အသိကေတာ့ ပုဂၢိဳလ္ သတၱဝါ ေယာက္်ား မိန္းမ သြားတယ္ဆိုတာ မရွိ နာမ္က ေစခိုင္းလို႔ ရုပ္ႀကီးက ေရြ႕လ်ားေပးရျခင္းမွ်သာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ လက္ခံႏိုင္လာ၏ ။
No comments:
Post a Comment