Thursday, May 2

မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ၿပံဳးေသ မဲ့ေသတရားေတာ္

                                                              "အေစလ ကသပ"
ဒကာ၊ ဒကာမေတြ ေသရာမွာကုိ ေၾကာက္တဲ့ပုဂၢိဳလ္လည္းရွိတယ္၊ မေၾကာက္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္လည္းရွိတယ္ဆို
တာ..ႏွစ္မ်ိဳးမွတ္ရမယ္၊ အဲဒီေတာ့ ဘုန္းႀကီးတုိ႔ ဒကာ ဒကာမေတြက တပည့္ေတာ္မ်ားျဖင့္ ဘုရား၊ အႀကိဳက္
ဆံုးေျပာရမွာျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္ရထားလုိ႔၊ ေသမယ္ဆုိတာေတာ့ျဖင့္ မခၽြတ္မလြဲသိပါတယ္၊ သို႔ေသာ္လည္း
မေၾကာက္ဘဲနဲ႔ ေသခ်င္တယ္လုိ႔ဆိုတဲ့အေရးဟာ လူတိုင္းေတာင့္တတဲ့ အေရးလုိ႔ မွတ္ရမွာပဲ။
"ဇာဏုေသာဏိပုဏၰား"ကေမးတယ္၊ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက ေသရာမွာမေၾကာက္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္
ရွိတယ္၊ ဝိပႆနာအလုပ္ မလုပ္ေသးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ား  အတြက္ျဖင့္ မ်ားေသာအားျဖင့္ မဲ့ေသမ်ားၾကတယ္
ေနာ္၊ ဝိပႆနာအလုပ္ လုပ္ၿပီးသား ပုဂၢိဳလ္မ်ားက်ေတာ့ ၿပံဳေသပဲမ်ားတယ္၊ အဲဒါေၾကာင့္ ဆရာဘုန္ႀကီး
သည္၊ ထိုၿပံဳးေသအျဖစ္ကို ကယ္တင္ေနတဲ့ ဥစၥာသည္ ဝိပႆနာအလုပ္ကို တုိက္တြန္းတယ္ဆိုတာ
သာမညေစတနာနဲ႔ တိုက္တြန္းတယ္လုိ႔ ဒီလုိမယူဘဲနဲ႔ ၿပံဳေသအျဖစ္ ႀကိဳက္ရွာလြန္းလုိ႔ပါကလား။ ၿပံဳေသ
ဆိုတာမ်ိဳးဟာ ကိုယ္ခႏၶာႀကီး ယခုေသတာ ျမင္ေနလို႔ရွိရင္ ေနာက္ေသတာေၾကာက္ရဲ႕လား။ ဒါဟာ ထံုးစံ
ပဲဆိုၿပီးသကာလ ဒီခႏၶာႀကီးကို စြန္႔ရလုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ အေသေကာင္စြန္႔ရတာ ျဖစ္ေလေသာေၾကာင့္ မေသရာကို
တုိ႔သည္ကားလုိ႔ဆုိရင္ျဖင့္ ေရာက္ေအာင္သြားမွပဲဆိုေတာ့ ဝိပႆနာ႐ႈထားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ားက်ေတာ့ အေသနဲ႔
ခြဲရာမွ အေသနဲ႔ ကြဲရမွာဆိုတာ ရွင္းၿပီးသားျဖစ္တယ္။ မေသခင္ကတည္းက ဝိပႆနာဉာဏ္နဲ႔ ခဏ ခဏ
ခႏၶာေသေနေတာ့ ေသတတ္တာႀကီးနဲ႔အတူ ေနရတာကို ရွင္းေနေတာ့ ဝိပႆနာလမ္းဆံုး မဂ္ဉာဏ္ထိ
ေအာင္ လမ္းဆံုးပုဂၢိဳလ္မ်ားက်ေတာ့ အေသနဲ႔ခြဲရမွာကို မၿပံဳးေပဘူးလား ၿပံဳးမလား။
ဝိပႆနာ အလုပ္ကို လုပ္မထားတဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ားၾကေတာ့ အေသက နဂိုကကိုယ့္ခႏၶာႀကီး ခဏခဏေသတဲ့
ျဖစ္ပ်က္မႈႀကီးကို မျမင္ဘူးေတာ့၊ အခုမွပဲ ဒီခႏၶာႀကီး စြန္႔ရေတာ့မယ္၊ မခြဲခ်င္တဲ့ ခႏၶာႀကီးနဲ႔ခြဲရေတာ့မယ္၊ မခြဲ
ခ်င္တဲ့ပစၥည္းေတြနဲ႔ ခြဲရေတာ့မယ္ ဆုိတာ ခႏၶာခင္တာတစ္မ်ိဳး၊ သားသမီးေတြအတြက္ ခင္တာကတစ္မ်ိဳးျဖစ္
ေနေတာ့၊ ဝိပႆနာမလုပ္ဖူးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ားက်ေတာ့ အခြဲႀကီး ခြဲရေတာ့မွာပဲ၊ မည္သူမွ် မတတ္ႏိုင္ၾကေတာ့
ဘူးလား၊ က်ဳပ္ျဖင့္ ကိုယ္က်ိဳးနည္းပါေပါ့ဆိုၿပီး မဲ့ေသတယ္၊ ဪ..ဝိပႆနာမလုပ္ရင္ မဲ့ေသပါကလား
ဝိပႆနာလုပ္ရင္..(ၿပံဳးေသပါဘုရား)။ ဒါေၾကာင့္ ဝိပႆနာကို ဘယ္အခ်ိန္မွ ေႏွင့္ေနးၿပီး သကာလမေနနဲ႔
ဒီအလုပ္ဟာ အၿမဲလုပ္ရမယ့္အလုပ္...ဘာေၾကာင့္တံုလုိ႔ ေမးတဲ့အခါက်ေတာ့ ၿပံဳေသကို ကိုယ္ပုိင္ရွိဖုိ႔ လုပ္
ေနရတဲ့ ကိုယ့္အက်ိဳးပါကလားဆိုတာ ေပၚမလာဘူးလား။
ေျပာင္းလြဲေသပြဲဝင္ေနတာကို ျမင္ေအာင္ၾကည့္လုိက္တဲ့ အခါက်ေတာ့ ဒကာ..ဒကာမေတြ ဘုန္းႀကီးက
လည္း ဂု႐ုဏာပိုပိုနဲ႔ ဘယ္လုိျမင္ၾကပါလိမ့္မလဲလုိ႔ေမးခြန္ထုတ္ခ်င္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြလည္း ဒီအထဲမွာ တစ္ပံု
ႀကီးပါၾကမွာပဲ၊ ဪ..ဝိပႆနာဆိုတာက နာတယ္ဆုိရင္ နာတဲ့ေနရာမွာ ၾကည့္လုိက္ရင္ ၾကည့္လုိက္သည္
ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း နာတဲ့ခႏၶာကမရွိဘူး၊  နာတဲ့ခႏၶာမရွိေတာ့ နာတဲ့ခႏၶာမရွိတာက အနိစၥ၊ အနိစၥမွန္းသိ
တာက မဂၢျဖစ္သြားတယ္။ ခႏၶာထဲက အမ်ိဳးမ်ိဳးေပၚလာတာကို (ဉာဏ္လုိက္႐ုံပါ) ဉာဏ္လုိက္ ႐ႈလုိ႔ရွိရင္ျဖင့္
ဘုန္းႀကီးတုိ႔ ဒကာ၊ ဒကာမေတြမွာ ထိုင္ရင္းလဲ ဝိပႆနာ၊ သြားရင္းလဲ ဝိပႆနာ၊ စားရင္းလဲ ဝိပႆနာ
ဉာဏ္ေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳးမ်ားလာတ့ဲအခါက်ေတာ့၊ ခႏၶာႀကီးက တစ္ခါတည္း ဟိုေနရာကလဲ အေသျပ၊ ဒီေနရာက
လဲ အေသျပ၊ ခႏၶာႀကီးက ဘာေတြခ်ည့္ျပမယ္ထင္ၾကသတံုး ဆိုေတာ့၊ အေသေတြခ်ည့္ျပေနေတာ့ နဂိုအ
ေသေတြထင္ရွားတယ္။ အဲဒီကဲ့သုိ႔ အေသေတြထင္ရွားလာတဲ့အခါက်လုိ႔ရွိရင္"ဒုကၡႆပိဠနေ႒ာ"ဆိုတဲ့အ
တုိင္း ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ..ေနရာတုိင္းမွာ အနိစၥေတြျဖစ္ေနေတာ့ အေသေကာင္ႀကီးရထားတာပါကလားလုိ႔
သိလာမယ္။
ေရွ႕ပိုင္းကေတာ့..(ေသလ်က္ဘုရား)၊ ဘာနဲ႔ အသက္ရွင္ေနလဲ (အစားထိုးကေလးနဲ႔ အသက္ရွင္ေနပါတယ္
ဘုရား)၊ ဒီအစားထိုးတာေလးေသသြားျပန္ေတာ့ ဘာနဲ႔အသက္ရွင္ေနသလဲ (အစားထုိးကေလးနဲ႔ အသက္
ရွင္ေနပါတယ္ဘုရား)၊ ဒီအစားထုိးတာေလး ေသသြားျပန္ေတာ့ ဘာနဲ႔အသက္ျပန္ရွင္သတံုး (အစားထုိးတာ
နဲ႔ အသက္ရွင္ပါဘုရား)။ ဉာဏ္ေတြ ရင့္က်က္လာတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒီဒုကၡသစၥာႀကီးနဲ႔ ဘယ္ေတာ့မ်ားခြဲရပါ
မလဲ၊ ဒီဒုကၡသစၥာႀကီးနဲ႔ ဘယ္ေတာ့အိုးစားကြဲပါ့မလဲဆိုတဲ့ ဉာဏ္ေတြကတက္မလာေပဘူးလား (လာပါတယ္
ဘုရား)၊ အဲ..တက္လာတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒုကၡသစၥာသိလုိ႔ ဉာဏ္ကလဲ အိုးစားကြဲခ်င္တဲ့ ဉာဏ္ကေပၚလာ
တယ္၊ ေပၚလာသည္နဲ႔ တၿပိဳင္နက္တည္း ခႏၶာတစ္ကိုယ္လံုးမွာ ဒုကၡစက္ႀကီးဟာ ေပ်ာက္ထြက္သြားပါတယ္။
နိဗၺာန္အာ႐ုံျပဳတဲ့ဉာဏ္ ခ်က္ျခင္းဝင္လာၿပီး ေသတာေတြက ေပ်ာက္သြားေတာ့ ဪ မေသတဲ့ေနရာလည္း
အရွိသားကုိး၊ ခႏၶာမရွိတဲ့ေနရာဟာ မေသတာဘဲ၊ အဲဒီလို သိၿပီးသကာလ ျဖစ္ပ်က္ေတြဆံုးေအာင္လုိက္ၿပီး
ဒုကၡသစၥာေတြပါကလား၊ ျဖစ္ပ်က္ေတြပါကလားဆုိတာေတြ ဆံုးေအာင္လုိက္တဲ့အခါက်ေတာ့မွ မေသရာကို
ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေတြ႔ပါလိမ့္မယ္၊ ဘာေတြမွာပါလိမ့္ (မေသရာကို ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ ေတြ႔ပါတယ္ဘုရား)။
အခုေစာေစာစီးစီး ဘာလုပ္ထားရမယ္ (အေသျမင္ေအာင္လုပ္ထားရပါ့မယ္ ဘုရား) အေသဆုိတာက ယား
တယ္၊ ယားတာကေလး ေပ်ာက္သြားတဲ့ ေဝဒနာကၡႏၶာေသတာပဲ၊ ေဝဒနာကၡႏၶာေသတယ္ဆိုေတာ့ ခႏၶာ
ကိုယ္က ေဝဒနာကၡႏၶာကိုး။ ဒါျဖင့္ ဒကာ၊ ဒကာမတုိ႔ "သႏၵိ႒ိေကာ"ဆိုတာ ကိုယ္တိုင္ျမင္ေအာင္ၾကည့္ ကိုယ္
တုိင္ျမင္ေအာင္ၾကည့္ပါဆိုေတာ့ ေဟာဒီ မဂၢင္ငါးပါးဟာ ခင္ဗ်ားတုိ႔ၾကည့္ရင္ ခင္ဗ်ားတုိ႔ဝမ္းထဲ မဂၢင္ငါးပါး
ေရာက္ၿပီ၊ မဂၢင္ငါးပါးနဲ႔ ၾကည့္ရမွာပဲ၊ ဒီျပင္ဟာနဲ႔ၾကည့လုိ႔ ဒကာသစ္ ရမွမရဘဲ၊ ဒီအထဲမွာ"သမၼာဒိ႒ိ သမၼာ
သကၤပၸ သမၼာဝါယာမ သမၼာသမာဓိ"ဆိုတဲ့ မဂၢင္ငါးပါးေရာက္လာတယ္၊ ဒါဟာ "သႏၵိ႒ိေကာ" ကိုယ္တိုင္ျမင္
ၿပီး ဒကာသစ္ေရ၊ ေဟာဒီ မဂၢင္ငါးပါးက ေဟာဒီကိုယ္ႀကီး၏ေျပာင္းေနတာ ဘယ္ႏွယ့္ေနသတံုး (ကိုယ္တုိင္
ျမင္ပါတယ္ဘုရား)။
မေမွ်ာ္လင့္ဘဲနဲ႔ ေတြးစိတ္ကေလးေပၚလာသလုိလုိ၊ ေပၚလာတာေတြကို"သႏၵိ႒ိေကာ"နဲ႔ ကိုယ္တုိင္လိုက္ပါ
လုိက္တဲ့ အခါက်ေတာ့ ဒီဥစၥာခႏၶာႀကီးကပဲ ျဖစ္မႈပ်က္မႈမွတစ္ပါး ဘာမွမျပဘူး၊ က်ဳပ္ဟာေပၚပါတယ္၊ ပ်က္ပါ
တယ္၊ ေပၚပါတယ္၊ ပ်က္ပါတယ္လုိ႔ ခႏၶာကမေျပာဘူးလား၊ က်ဳပ္ဟာ ေမြးလည္းေမြးပါတယ္၊ ေသလည္း
ေသပါတယ္လုိ႔။ ခႏၶာကေျပာတာကိုး (ဉာဏ္ကၾကည့္ေပးပါ)၊ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးက အနိစၥခႏၶာကိုယ္ႀကီးရထား
တာကိုး၊ အနိစၥက ခႏၶာကိုယ္၊ သိတာက မဂ္၊ သိတာက ဝိပႆနာမဂ္ျဖစ္ေနေတာ့ ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ သိတဲ့မဂ္နဲ႔
တြဲေပးလုိက္ပါ။ ဪ ဒါျဖင့္ ဒကာ၊ ဒကာမတုိ႔"သႏၵိ႒ိေကာ"ဆိုတဲ့ ကိုယ္တိုင္ျမင္လုိက္တာနဲ႔"အကာလိ
ေကာ"ဆိုတဲ့ တဏွာ ဥပါဒါန္ေတြ ခ်ဳပ္တယ္။ ဘုန္းႀကီးတုိ႔ ဒကာ၊ ဒကာမေတြ ကိုယ့္အေသကိုယ္ျမင္တာ
ဝိပႆနာ၊ ကိုယ့္အေသကိုယ္ မုန္းတာကေကာ (ဝိပႆနာပါ)၊ ကိုယ့္အေသကိုယ္မျမင္တာဟာ အဝိဇၨာ
ေဝဒနာကေလး၏၊ ျဖစ္ပ်က္စိတ္ကေလးေတြ ျဖစ္ပ်က္ကို သူတို႔ၾကည့္မိပါရဲ႕လား၊ မၾကည့္မိဘူးဆိုရင္
အဝိဇၨာ၊ မၾကည့္မိလုိ႔ သားေရး၊ သမီးေရးနဲ႔ မဲလုပ္ေနတာက (သခၤ ါရ)၊ ဒကာ ဒကာမတို႔ အခု ဆရာသမားနဲ႔
လည္းႀကံဳတုန္း၊ ခင္ဗ်ားတို႔ကိုလည္း ကယ္တင္ေနတာလုိ႔ တစ္ကယ္ယံုၾကည္ၾက၊ ဘုရားေဟာတာေတြကို
စဥ္းလားၾကည့္ပါ၊ "သေဗၺသခၤ ါရာ အနိစၥ၊ ယဒါပညာယပႆတိ" ကိုယ့္အေသအနိစၥေတြကို ပညာနဲ႔႐ႈေပး
ပါလုိ႔ မမွာဘူးလား (မွာပါတယ္)။
ကိုယ္ေတာ္ႀကီးမွာတာကတျခား၊ တပည့္ေတာ္တုိ႔ ေနခ်င္တာကတစ္ပံုျဖစ္ေနတယ္ဆုိတာ ႐ူးလြန္းလုိ႔ေတာ္
လွန္တာပဲ၊ မဆိုႏိုင္ဘူးလား (ဆိုႏုိင္ပါတယ္) ဒါျဖင့္"ပုထုဇၨေနာ ဥမၼတၱေကာ"ဆိုတာေပၚပလား (ေပၚပါၿပီးဘု
ရား)။ ဪ..သံသရာခရီးသည္ ဒုကၡထဲကလာၿပီး ဒုကၡထဲ ျပန္သြားပဟ၊ ဒါျဖင့္ ဝိပႆနာလုပ္မည္ႀကံၾက
ျပန္ေတာ့လည္း ဒကာ ဒကာမတုိ႔ ဝိပႆနာမလုပ္ခင္ ဒိ႒ိ အရင္ခြာရမယ္၊ ဝိပႆနာမလုပ္ခင္ ဒိ႒ိအရင္ခြာ
ရမယ္လုိ႔ ေဟာထားေတာ့ ခႏၶာထဲက ဒကာ ဒကာမတုိ႔ ႐ုပ္ေတြနာမ္ေတြလည္း သိၿပီးသားထားေတာ့ ခႏၶာ
ထဲက ခဏခဏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးတာကေလးေတြ သိလုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ ဒိ႒ိကေနႏုိင္ေသးရဲ႕လား (မေနႏိုင္ဘူး)
ငါရွိေသးရဲ႕လား (မရွိေတာ့ပါဘုရား)၊ ခဏခဏ ျဖစ္ပ်က္ေနတာ ငါလဲမဟုတ္ သူလဲမဟုတ္ဘူး၊ ပ်က္တာက
ေလးေတြ ျမင္လုိက္ေတာ့၊ ျဖစ္တာျမင္လုိ႔ရွိရင္"ဥေစၦဒဒိ႒ိ"မရွိဘူး၊ ပ်က္တာျမင္ရင္"သႆတဒိ႒ိ"မရွိဘူး
"ျဖစ္တာ ပ်က္တာျမင္ရင္ ဒိ႒ိစင္" ျဖစ္ပ်က္ျမင္တဲ့ ဉာဏ္သည္ ဒိ႒ိသတ္တဲ့ဉာဏ္" ကုိင္း..ဒါေျဖေတာ့၊ တစ္
ေန႔ကေျပာခဲ့တဲ့"အေစလကႆပ"ကုိျပန္ဆက္ၾကည့္တာေပါ့..ဒကာ ဒကာမတုိ႔၊ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္
ျမတ္ႀကီးက ဆြမ္းခံၾကြလာတဲ့အခါက်ေတာ့ အေစလကႆပကေမးတယ္၊ ရွင္ႀကီးေဂါတမ ဒုကၡကို မိမိျပဳ
တာလားလုိ႔ မေမးဘူးလား၊ ဘုရားက ဘယ္ႏွယ္ေျဖသလဲ..မဟုတ္ပါဘူးတဲ့ ဒကာ ဒကာမတို႔ သူ႔အေၾကာင္း
ေၾကာင့္ အက်ိဳးျဖစ္တာပဲ၊ အဲဒီေတာ့ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္အေၾကာင္းက အက်ိဳးျဖစ္ေစတယ္ဆိုတာ မေသခ်ာဘူး
လား (ေသခ်ာပါတယ္)၊ အေၾကာင္းခ်ဳပ္လုိ႔ ရွိရင္လဲ..အက်ိဳးခ်ဳပ္တာပဲ၊ ဒုကၡအေၾကာင္းျဖစ္ရင္ (ဒုကၡအက်ိဳး
ျဖစ္ပါတယ္)၊ ဒုကၡ သူတစ္ပါးလုပ္တာလားလုိ႔ေမးေတာ့ သူတစ္ပါး လုပ္တာမဟုတ္ဘူး ပဋိစၥသမုပၸါဒ္အတိုင္း
ျဖစ္တာေပါ့၊ သူကမေက်နပ္လုိ႔ ထပ္ေမးျပန္တယ္၊ ဒုကၡကို မိမိ သူတစ္ပါးႏွစ္ဦးလုပ္တာလားလုိ႔ ေမးျပန္တယ္
ပထမ သႆတဒိ႒ိနဲ႔ေမးတယ္၊ ဒုတိယ ဥေစၦဒဒိ႒ိနဲ႔ေမးတယ္၊ မိမိသူတစ္ပါးႏွစ္ဦးသား လုပ္တာလားေမး
ေတာ့၊ သႆတဥေစၦဒေရာၿပီးေမးတယ္၊ ဒါနဲ႔ အေစလကႆပက မေက်နပ္ေသးတာနဲ႔ ဒုကၡအလိုလို ျဖစ္
တာလားလုိ႔ ေမးလုိက္ေတာ့ ဘုရားက ဘယ္ႏွယ္ေျဖတံုး (မဟုတ္ပါဘူး) "အေဟတုက ဒိ႒ိ"နဲ႔ ေမးလုိက္
တယ္။ အရွင္ဘုရား ဒုကၡကိုမသိဘူးလားလုိ႔ေမးလုိက္ေတာ့၊ ဘုရားက ဘယ္ႏွယ္ေျဖတုံး (သိပါတယ္တဲ့)
ခႏၶာကိုယ္ထဲေပၚလာတာ ဘာသစၥာတံုး (ဒုကၡသစၥာပါ)၊ ဒုကၡသစၥာကို သိေနတာ ကိုယ္ကလည္း အေဟတု
က ဒိ႒ိကလည္းလြတ္သြားၿပီ၊ ခင္ဗ်ားတုိ႔ ခႏၶာကိုယ္ထဲေပၚတာလည္း ဒုကၡသစၥာ..ပ်က္တာလည္း ဒုကၡသစၥာ
မွတစ္ပါး ရွိေသးရဲ႕လား။ အဲဒီေတာ့ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ေၾကာင့္ျဖစ္တာဆို
ေတာ့ မရွင္းေသးဘူးလား (ရွင္းပါၿပီ ဘုရား) အေၾကာင္းျဖစ္လုိ႔ အက်ိဳးျဖစ္ရတယ္၊ အေၾကာင္းခ်ဳပ္လုိ႔ (အက်ိဳး
ခ်ဳပ္ပါတယ္ဘုရား) ဒကာ ဒကာမတို႔ ခင္ဗ်ားတုိ႔ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးထဲမွာ ေယာက်္ားေတြလား၊ မိန္းမေတြလား
ေမးလုိက္လုိ႔ရွိရင္ အေၾကာင္းနဲ႔အက်ိဳးပါဘုရား။ ေနာက္တံုးက ဘာမ်ားျဖစ္ခဲ့သတံုး ဒုကၡသစၥာနဲ႔ ဒုကၡေရာက္
မွာ လွည့္ေနတာေသခ်ာတယ္၊ ပ်က္ဒုကၡ၊ ျဖစ္ဒုကၡနဲ႔ပဲ အခ်ိန္ကုန္ခဲ့ရပါတယ္၊ ျဖစ္ဒုကၡ၊ ပ်က္ဒုကၡကို ၿဖိဳင္ၿဖိဳင္
႐ႈလုိက္ရင္ ဒီဒုကၡႀကီးကို မုန္းလာလိမ့္မယ္၊ ဆံုးခန္းတိုင္ႀကိဳက္တဲ့အခါ ခင္ဗ်ားတို႔သႏာၱန္ တဏွာမရွိလို႔ဆံုး
ခန္းတိုင္ႀကိဳက္တာေပါ့၊ ဆံုးတာျမင္တာ (မဂၢသစၥာပါ) ဒုကၡသစၥာခ်ဳပ္သြားတာ (နိေရာဓသစၥာပါ)။
ဒိ႒ိ တဏွာေသတာ၊ ဒမုဒယေသတာ၊ အေစလကႆပ ရဟႏာၱျဖစ္သြားတယ္။ ခႏၶာျဖစ္ပ်က္ မသိလုိ႔ရွိရင္
ခႏၶာျဖစ္ပ်က္ အဆံုးျဖစ္တဲ့ နိဗၺာန္ကို (မေရာက္ႏိုင္ပါဘုရား)။
                                       ကဲ...ယေန႔ ဒီတြင္ ေတာ္ၾကဦးစို႔ ။

                                           ဤေကာင္းမႈကုသုိလ္ကံ
                        ေစတနာအေပါင္းတုိ႔သည္ အားထုတ္ဆဲျဖစ္ေသာ
                        ဝိပႆနာဉာဏ္မွ မဂ္ဉာဏ္သို႔ေက်းဇူးျပဳျခင္းငွာ
                                  အေထာက္အပံ့ ပစၥည္းအျဖစ္ျဖင့္
                                          တည္ရွိပါေစသတည္း ။
                                                          
                                                                                                              အရွင္ဉာဏဓဇ
                                                                                             မိုးကုတ္ဝိပႆနာ မဂၤလာမဂၢင္ရိပ္သာ
                                                                                                        ပင္မသံေဝဇနိယဌာန
                                                                                                                  အမရပူရၿမိဳ႕ ။           ။

No comments:

Post a Comment