Thursday, May 1

မုိးကုုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ေမ်ာက္ဥပမာျပ ဝိပႆနာ႐ႈပြားနည္း

မည္သူမည္၀ါဆိုတာက အေမမိဘကေပးထားတဲ. ခ်စ္ခင္လို.မွည္.ထားတဲ. နာမည္လို.မွတ္ၾကပါ။အကယ္စင္စစ္ တကယ္ရွိတာကေတာ. ရုပ္နာမ္နွစ္ပါး၊ ျဖန.္လိုက္ရင္ ခႏၶာငါးပါးလို. မွတ္ၾကပါ။အဲေတာ. အတည္ျပဳရမွာက အရွိကိုအတည္ျပဳၾက၊ သူမ်ားမွည္.ထားတဲ.နာမည္ကို အတည္မျပဳပါနဲ.လို. သတိေပးလိုက္တယ္ေနာ္။ သူမ်ားမည္.ထားတဲ.နာမည္ကေတာ. အမ်ိဳးမ်ိဳးပဲ နာမည္ေတြမွည္.ၾကမွာေပါ.ဗ်ာ။မွည္.ပင္မွည္.ျငားေသာ္လည္း နာမည္အလိုက္က ခႏၶာအရွိနဲ.ကုိက္ပါရဲ.လားလို. ေမးတဲ.အခါက်ေတာ. ခ်စ္လို.ခင္လို. နိမိတ္ေတြယူျပီး အမ်ိဳးမ်ိဳးမွည္.ၾကျငားေသာ္လည္း ခႏၶာကေတာ.လိုက္မယ္မဟုတ္ပါဘူး။
ဒါျဖင္.အရွိက မျပင္ဘူးဆိုတဲ.အဓိပၸါယ္ရွင္းပါျပီလား။ အရွိကမျပင္ေတာ.ကို ဒကာဒကာမတို. သတိထားစရာက ဒီခႏၶာငါးပါးပဲရွိေတာ. ဒီခႏၶာငါးပါးသည္ ဒကာဒကာမေတြအား ဒုကၡေပးေလသမွ် ခႏၶာကဆိုတာ မွတ္ထားလိုက္ၾကတာေပါ.။ နာမည္ကေပးတာမဟုတ္ဘူး၊ အရွိကေပးတာ။ ရူပကၡႏၶာကလည္း ခဏခဏေဖာက္ျပန္ျပ၊ ေ၀ဒနာကၡႏၶာကလည္း ၀မ္းေျမာက္ေအာင္လုပ္ျပလိုက္၊ တခါတေလ သတၱ၀ါေတြကို သတ္ျပလိုက္၊ သညကၡႏၶာကလည္း တခါတေလ သူအမွတ္တည္.တဲ.အခါ ၀မ္းေျမာက္ျပလိုက္၊ တခါတေလ သူအမွတ္လြဲျပီးေတာ. ေဆးေသာက္လြဲျပီး ေသလိုက္တဲ.အခါမ်ားပါေသးေနာ္။ သညာကလည္း သတ္တာပဲေနာ္။ သတၱ၀ါကို ညွာတာမဖက္ နွိပ္စက္ေနတာက ခႏၶာငါးပါးလို. ဒကာဒကာမတို.က မွတ္ထားပါ။
အဲေတာ. ဒီခႏၶာငါးပါးဟာ သူ.ပင္ကိုယ္သေဘာကျဖင္. ဖ်တ္ဖ်တ္ ဖ်တ္ဖ်တ္နဲ. ခဏခဏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေနတယ္။ အဲဒါ ဒကာဒကာမေတြက သူ.ပင္ကိုယ္သေဘာ သိေအာင္ စူးစိုက္ျပီးသကာလ ဥာဏ္ေလးနဲ. ေစာင္.ျပီးၾကည္.ရမယ္၊ ၀ိပႆနာဆိုတာ ခႏၶာကဘာေျပာတယ္ဆိုတာ ေစာင္.ၾကည္.ရတာ ၀ိပႆနာလို. မွတ္လိုက္ပါ။ ၀ိပႆနာဆိုတာ အင္မတန္ခဲယဥ္းတယ္လို. ထင္ၾကျငားေသာ္လည္း ဆရာမျပ နည္းမက်လို.သာလွ်င္ ရႈပ္ေပြေနတာ။ ေသေသခ်ာခ်ာ ရွင္သာရိပုတၱရာ
ၾကီးက ေျပာတာက မင္းတို.ကြာတဲ. ၀ိပႆာနာဆိုတာ အရွိခႏၶာၾကီးက ေျပာတာ ေစာင္.ၾကည္.တာပါပဲတဲ.။ ၀ိပႆနာဆိုတာ အရွိခႏၶာၾကီးက ေျပာတာ ေစာင္.ၾကည္.ၾကပါ ဒကာဒကာမတို.။ ခႏၶာငါးပါးအရွိတရားၾကီးက အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ေဖာက္ျပန္မႈ၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ပ်က္စီးမႈေတြကို ျပတာကို ဒီက ဥာဏ္နဲ.ေစာင္.ၾကည္.တာနဲ. ၀ိပႆနာျဖစ္ျပီလို. မွတ္ၾကပါ။
ေအာ္ ဒါျဖင္.၀ိပႆနာဆိုတာ ေစာင္.ျပီးၾကည္.ရမယ္.အလုပ္၊
ေစာင္.ျပီးၾကည္.ေနေတာ. ရူပကၡႏၶာကလည္း သူလည္းပဲ ေဖာက္ျပန္တာပဲ၊ က်န္တဲ.ခႏၶာေတြလည္း သူတို.လည္းပဲ ခဏခဏျဖစ္လိုက္ပ်က္လိုက္နဲ. ေနတာပဲ။ အဲေတာ. ဒါကို ဒကာဒကာမေတြက ဘုရားေရွ.မွာထိုင္ထိုင္ ကိုယ္.အိပ္ယာထဲမွာပဲ ထိုင္ထိုင္ မထုိင္ခ်င္ ပက္လက္ပဲေနေန ေနခ်င္သလိုေနပါ၊ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးက ၀ိပႆနာရႈတာ ဘယ္လိုေနရမယ္လို.မဆိုလိုပါဘူး။ ဘယ္နယ္ေၾကာင္. ဘယ္လိုေနရမယ္မဆိုဘူးလို. ဆိုရမလဲဆိုေတာ. အိပ္တာလည္း အိပ္ရင္းရႈကြ၊ သြားတာလည္း သြားရင္းရႈကြလို. မေျပာဘူးလား၊ အဲေတာ. ၀ိပႆနာဆိုတာ ဒကာဒကာမတို.က အပါးမ၀ခင္ေတာ. ထိုင္ၾကတာပါ.ဗ်ာ။ ေနာက္အပါး၀လာတဲ.အခါ ဘာမွမလိုဘူး၊ ခႏၶာကျပာတဲ.တဲ.အခ်ိန္က ၀ိပႆနာရႈခ်ိန္လို.မွတ္ၾကပါ။ ခႏၶာကလည္း ဒကာဒကာမတို. ဘယ္ခ်ိန္မေျပာဘူးလို. ဘယ္ေတာ.မွမယူနဲ.၊ အျမဲတမ္းေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေနတဲ. ခႏၶာၾကီးျဖစ္ေနေတာ. သြားလည္းေဖာက္ျပန္၊ ထိုင္လည္းေဖာက္ျပန္၊ အိပ္လည္းေဖာက္ျပန္ ၊ထမင္းစားေနလည္း ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေနတာပဲ။
ေအာ္ ဒါျဖင္. ခႏၶာကေျပာတဲ.အခ်ိန္ၾကည္.၊ ၾကည္.တဲ.အခ်ိန္ ဥာဏ္သက္ေရာက္ျပီး သကာလ ဒီခႏၶာမလိုခ်င္လို. ဆံုးတဲ.အခ်ိန္ကျဖင္. အိပ္ရင္းဆံုးလည္း အိပ္ရင္းနိဗၺာန္ရတာပဲ၊ ၀ိပႆနာဆိုတာ ေစာင္.ၾကည္.ရတဲ.အလုပ္ဆိုေတာ. အိပ္ေနလည္းေစာင္.ၾကည္.၊ သြားရင္းလည္းေစာင္.ၾကည္.ပါ သူဘယ္လိုေဖာက္ျပန္ေနလဲဆိုတာ ၾကည္.ေပးပါ။
ေလာကီဥပမာေပးရမယ္ဆိုရင္ ေမ်ာက္ဟာ အျငိမ္မေနဘူးဆိုတာ ဒကာဒကာမေတြလူတိုင္းသိတယ္ေနာ္။ အျငိမ္မေနတာကို ေဘးမွာ ေမ်ာက္ရွင္လုပ္တဲ. ပုဂၢိဳလ္က ၾကည္.ေနလို.ရွိရင္ျဖင္. ေတာ္ၾကာက် ခုန္ျပန္ျပီ၊ ေတာ္ၾကာေဆာ.ျပန္ျပီ၊ ေတာ္ၾကာက် သစ္ပင္တက္ျပန္ျပီ၊ ေတာ္ၾကာ က်ြမ္းျပန္ထိုးခ်ျပန္ျပီ၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးျမင္ရမယ္။ ေမ်ာက္သေဘာက အျငိမ္ေနတဲ.သေဘာပါလား၊ မပါေတာ. ေမ်ာက္ရွင္လုပ္တဲ.ပုဂၢိဳလ္က ေစာင္.ျပီးၾကည္.လို.ရွိရင္ ေမ်ာက္၏ေဆာ.ပံုေတြ
ေမ်ာက္၏ေဖာက္ျပန္ပံုေတြ ေမ်ာက္၏ အျငိမ္မေနပံုေတြ မျမင္ရေပဘူးလား။ ဒီမွာလည္း ဒီခႏၶာကို ေမ်ာက္ဥပမာထားျပီးေတာ. ေယာဂီလုပ္တဲ.ပု၈ၢိဳလ္က
ေမ်ာက္ရွင္ဥပမာထားျပီးသကာလ အလားတူစြာၾကည္.ေပးျပီဆိုမွျဖင္. ခႏၶာ၏သေဘာ ေလာေလာၾကီးေပၚလာလိမ္.မယ္ဆိုတာ ေသေသခ်ာခ်ာမွတ္ပါ။
အဲဒီလို ခႏၶာ၏သေဘာ ေလာေလာၾကီးေပၚလာျပီဆိုမွျဖင္.
ေအာ္ ေဖာက္ျပန္ေနျပီ၊ ေအာ္ ပ်က္စီးေနျပီ၊ ေအာ္ အစားထိုးလာျပန္ျပီ၊ ေအာ္ ပ်က္စီးသြားျပန္ျပီ၊ ေအာ္ အစားထိုးလာျပန္ျပီ ၊ သူ.မွာ ဒီနွစ္ခုပဲရွိတယ္ ဒကာဒကာမတို.။ အရင္ျဖစ္တာက ပ်က္စီးတယ္၊ ေနာက္အစားထိုးလာတာက ေပၚလာျပန္တယ္၊ ေပၚလာတာက ပ်က္စီးျပန္တယ္၊ ေနာက္အစားထိုးလာျပန္တယ္။ ဒါပဲရွိတယ္။ ဒကာဒကာမတို. သေဘာပါလား။
ပ်က္စီးတာရယ္ အစားထိုးတာရယ္ ဒီနွစ္ခုပဲရွိတယ္။ ရုပ္ပ်က္ရင္ ရုပ္အစားထိုးတယ္၊ ေ၀ဒနာပ်က္ရင္ ေ၀ဒနာအစားထိုးတယ္။ သညာပ်က္ရင္ သညာအစားထိုးတယ္၊ စိတ္ပ်က္ရင္ စိတ္အစားထိုးတယ္၊ ေစတနာပ်က္ရင္ ေစတနာအစားထိုးတယ္။ ပ်က္တာရယ္ အစားထိုးတာရယ္ တကိုယ္လံုးမွာ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးဆိုတာ ဒီနွစ္ခုေျပာေနတာပဲ။ ဒါလိုရင္းေလးမွတ္လိုက္ပါ ဒကာဒကာမတို.၊ ပ်က္တာရယ္ အစားထိုးတာရယ္ ဒီနွစ္ခုပဲရွိတယ္။ ပ်က္တာက အနိစၥ၊ အစားထိုးတာက သခါၤရလို.သာမွတ္လိုက္ပါ။ ဒါ ခႏၶာကေျပာေနတာ ဒကာဒကာမတို.၊ သူမ်ားကေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ အနိစၥတစ္ခ်က္ သခါၤရတစ္ခ်က္ ဒါပဲေျပာေနတယ္။
ဒါပဲေျပာေနေတာ. ေမ်ာက္ေစာင္.ၾကည္.ေနတဲ.ပုဂၢိဳလ္က ေမ်ာက္၏ေဖာက္ျပန္ပံုကို
ျမင္ေနရတာေပါ.၊ ခႏၶာ၏ျဖစ္ပံု အလံုးစံုကို အကုန္ျမင္ရတယ္။ သူ.ျဖစ္စဥ္က အနိစၥနဲ.သခါၤရပဲ။ အနိစၥဆိုတာ ပ်က္စီးတာ၊ သခါၤရဆိုတာ သူပ်က္တဲ.ေနရာ အစားထိုးတာ။ အစားထိုးတာ သခါၤရ၊ ပ်က္စီးသြားတာ အနိစၥ။ ဒါျဖင္. အနိစၥ၀တ သခါၤရဆိုတာနဲ.ကိုက္ျပီ။ ခႏၶာငါးပါး ေမ်ာက္ဥပမာထားပါ။ ေယာဂီပုဂၢိဳလ္က ေမ်ာက္ရွင္ဥပမာထားျပီး
ေမ်ာက္ဘယ္လိုျဖစ္တယ္ၾကည္.ေနရင္ ျပီးတာပါပဲတဲ.။ ရုပ္ပ်က္ရုပ္အစားထိုးေနတယ္၊ နာမ္ပ်က္ နာမ္အစားထိုးေနတယ္။ ဒါျဖင္. ခႏၶာမွာ အနိစၥနဲ.သခါၤရပဲ ရွိတယ္ ဒကာဒကာမတို.။ အနိစၥအစားထိုးတာလည္း ငါ ငါ.ဥစၥာမဟုတ္ပါဘူး၊ သခါၤရအစားထိုးေတာ.လည္း ငါ ငါ.ဥစၥာမဟုတ္ပါဘူး။ ကံ စိတ္ ဥတု အာဟာရ အေၾကာင္းေလးပါးေတြကအစားထိုး၊ အာရုံဒြါရေတြက အစားထိုးေနတာပဲ။
ဒါေၾကာင္. ဒကာဒကာမတို. ၀ိပႆနာကို အလြယ္နည္းနဲ. ရွင္သာရိပုတၱရာလို ဥာဏ္က်ယ္တဲ.ပု၈ၢိဳလ္က ေသေသခ်ာခ်ာေဟာေသာေၾကာင္. ဤခႏၶာငါးပါးကို ေစာင္.ျပီး သံုးသပ္ၾကစမ္းပါတဲ.။ ခဏခဏ မင္းတို. အဖန္ဖန္ေလးေတာ. ၾကည္.ေပးပါကြာတဲ.။ ဘာေၾကာင္.ေဟာရသလဲဆိုေတာ. ဒကာဒကာမတို. မဂၢသစၥာက ဘာေ၀တဗၺကိစၥ အဖန္ဖန္ပြားမ်ားရတဲ.ကိစၥျဖစ္လို. ေဟာရတယ္။ ခဏေလးေစာင္.ျပီးေတာ္ျပီလို. မလုပ္ပါနဲ.တဲ.။ အဖန္ဖန္ေလးေစာင္.ျပီး ၾကည္.ပါလို. ရွင္သာရိပုတၱရာက ေဟာတယ္ေနာ္။ အဲဒီလိုၾကည္.တဲ.အခါ ခႏၶာငါးပါးရဲ.သေဘာကို မင္းတို.သိလာပါလိမ္.မယ္ကြာတဲ.။ ဘယ္လိုသိလာမလဲဆိုေတာ. ပ်က္တာရယ္ အစားထိုးတာရယ္ ဒါပဲရွိသကိုးလို. သိလာမယ္။ ခႏၶာသေဘာဟာ ဒါပဲရွိတယ္လို. ခႏၶာကေျပာလာတယ္။ ရူပကၡႏၶာကလည္းေျပာမွာပဲ ေ၀ဒနကၡႏၶာကလည္းေျပာမွာပဲ မေျပာတာတစ္ခုမပါဘူး။ ဒီခႏၶာကခြဲလိုက္လို. အာယတနၾကည္.ေတာ. အာယတနကေျပာတယ္လို.ေျပာရမွာပဲ၊ ဒီခႏၶာကိုခြဲလိုက္လို. ဓါတ္ေလးပါးရႈေတာ. ဓါတ္ေလးပါးကေျပာတယ္လို.ေျပာရမယ္။ ဒီလိုေတာ.မခြဲခ်င္ပါဘူး ၊ အနိစၥနဲ.သခါၤရပဲၾကည္.ေတာ. ပ်က္တာရယ္ အစားထိုးတာရယ္ ဒါေလးပဲၾကည္.ေနမယ္ဆိုေတာ.လည္း ျပီးတာပါပဲတဲ.။
ရွင္သာရိပုတၱရာၾကီးက ခႏၶာသေဘာသိရင္ နိဗၺာန္ေရာက္ျပီကြတဲ.။ ေအာ္ ဘုန္းၾကီးတို. ဒကာဒကာမေတြက ဘယ္လိုေၾကာင္. ဒုကၡခပ္သိမ္းျငိမ္းတဲ. နိဗၺာန္ကို မေရာက္ၾကပါလိမ္.မလဲဆိုေတာ. ကိုယ္.ခႏၶာအေၾကာင္းကို ကိုယ္မသိလို.။ ကိုယ္ခႏၶာအေၾကာင္း ကိုယ္မသိဘူး၊ သိျပန္ေတာ.လည္းတဲ. သမၼာဒိ႒ိနဲ.က မသိ၊ မိစၦာဒိ႒ိနဲ.ပဲ သိေနတယ္။ ငါ.ကိုယ္ ငါ.ဟာအျဖစ္နဲ.ေတာ. သိေနၾကတယ္၊ ငါ.ကုိယ္ ငါ.ဟာမဟုတ္ဘူးလို.ေတာ. မသိၾကဘူး.။ ေအာ္ ဒါျဖင္. ဒကာဒကာမတို. ေစာင္.ျပီးေတာ.လည္းမၾကည္.၊ အသိကလည္းလြဲျပန္၊ မရွိတာသိျပီး သကာလ ေနျပန္ေတာ. ဒါေၾကာင္. သံသရာရွည္တယ္ဆိုတာျဖင္. ေပၚလာျပီ။ က်ပ္က်ပ္သတိထားျပီး နားေထာင္ၾကပါ ဒကာဒကာမတို.။
ဒီခႏၶာကိုေစာင္.ျပီးၾကည္.ရင္ ဒီခႏၶာကေျပာပါလိမ္.မယ္၊ ေျပာလို.ရွိရင္ အနိစၥနဲ.သခါၤရပဲ သူေျပာမွာပဲ။ ခႏၶာက ဒါပဲေျပာစရာရွိတယ္၊ ေ၀ဒနာေလးေပၚလာတယ္၊ ေ၀ဒနာပါလို. သူက မေျပာေတာ.ဘူး၊ ပထမေတာ. ေ၀ဒနာပဲ ေနာက္ေတာ. သူသည္ ပ်က္စီးသြားပါျပီ။ ေနာက္တစ္ခါအစားထိုးလာျပန္ေတာ. ေအာ္ ေနာက္တစ္မ်ိဳးေပၚလာျပန္ျပီ။ ဒါျဖင္. ေ၀ဒနာပ်က္ ေ၀ဒနာအစားထိုးတာကို ဥာဏ္နဲ. ျမင္ေအာင္ၾကည္.။ စိတ္ပ်က္ျပီး စိတ္အစားထိုးတာကို ျမင္ေအာင္ၾကည္.။ ရုပ္ပ်က္ျပီး ရုပ္အစားထိုးတာကို ျမင္ေအာင္ၾကည္.၊ ျမင္အာင္ၾကည္.ေတာ. အနိစၥနဲ.သခါၤရသာရွိျခင္းကို သိျခင္းေၾကာင္. ဒုကၡ၏အဆံုးကို မင္းတို. ေသေသခ်ာခ်ာျမင္ပါလိမ္.မယ္ကြာတဲ.။သူ.သေဘာသာ သိရင္ နိဗၺာန္သိမွာပဲကြတဲ.။ သူ.သေဘာသိေတာ. မုန္းလိမ္.မယ္၊ မုန္းတဲ.ဥာဏ္လာေတာ. မလိုခ်င္တဲ.ဥာဏ္လာျပီး ဆံုးလိမ္.မယ္။
ဒါျဖင္. ေပၚရာကိုသာ ေစာင္.ျပီးၾကည္.ပါေတာ.။ ေစာင္.ၾကည္.ေတာ. ပ်က္တာနဲ.အစားထိုးတာပဲ ေတြ.လာမယ္။ ေစာင္.ျပီးမၾကည္.တဲ.သူကေတာ. ဒီနွစ္ခုကို မေတြ.ျခင္းေၾကာင္. ဒီနွစ္ခုအဆံုးကို ဘယ္နည္းနဲ.မွ ရွာမေတြ.ဘူးဆိုတာမွတ္ပါ။ ဒီနွစ္ခုေတြ.ရင္ျဖင္. ဒီနွစ္ခုအဆံုးကို ေတြ.မွာပဲ။ နွစ္ခုရွိတာကို နွစ္ခုမေတြ.တဲ.သူက အစလည္းမေတြ.ဘူး အဆံုးလည္းမေတြ.ဘူး၊ နွစ္ခုရွိတာကို နွစ္ခုလံုးေတြ.ျပီဆိုမွျဖင္. အစလည္းေတြ.မယ္ အဆံုးလည္းေတြ.မယ္။ ဒါျဖင္. ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ နွစ္ခုပဲရွိတယ္၊ သခါၤရနဲ.အနိစၥပါပဲတဲ.။
အဲဒီ သခါၤရနဲ. အနိစၥကို ဒကာဒကာမတို.က လိုက္နိုင္သေလာက္လိုက္ေပးလိုက္ပါ။
ဒီနွစ္ခုရွိတာ တပည္.ေတာ္ျဖင္. သခါၤရလည္းမေတြ.ေတာ.ဘူးဘုရား၊ အနိစၥလည္းမေတြ.ေတာ.ဘူးဘုရားဆိုေတာ. ေအာ္ ဒီနွစ္ခုရွိတာ ဒီနွစ္ခုမေတြ.ေတာ.ဘူးဆိုေတာ. ခႏၶာမရွိတာသူေတြ.သြားျပီ။ အနိစၥ သခါၤရေတြ.၊ အနိစၥ သခါၤရမုန္း၊ အနိစၥ သခါၤရ မလိုခ်င္မွေတာ. အနိစၥ သခါၤရဆံုးရာေရာက္လိမ္.မယ္။ ဒါျဖင္. အနိစၥခ်ဳပ္သည္.အတြက္ နိစၥနိဗၺာန္လို.လည္းဆိုလိုက္၊ သခါၤရခ်ဳပ္သည္.အတြက္ အသခၤတနိဗၺာန္လို.လည္းဆိုလိုက္။
ဒါျဖင္. အသခၤတ၊ နိစၥနိဗၺာန္ကို ဒီနွစ္လံုးကေန လိုက္လိုက္လို.ရွိရင္ျဖင္. မေတြ.မရွိပါဘူးကြာ၊ ေသေသခ်ာခ်ာေရာက္ပါတယ္၊ ရပါတယ္ဆိုတဲ.အေၾကာင္းကို ရွင္သာရိပုတၱရာၾကီးက ရဲ၀င္.စြာနဲ. သူကိုယ္တိုင္တက္လာတဲ.လမ္းျဖစ္ေလေသာေၾကာင္. သူကိုယ္တိုင္ တစ္ပါးေသာပုဂၢိဳလ္တို.ကို ဒီလမ္းကလိုက္ရင္ျဖင္. ဒီလမ္းအဆံုးကိုေတြ.ရမယ္ကြလို. ဆိုတာကို တာ၀န္ခံတယ္။

                                        ဤေကာင္းမႈကုသိုလ္ကံ
                               ေစတနာအေပါင္းတို႔သည္ အားထုတ္ဆဲျဖစ္ေသာ
                               ဝိပႆနာဉာဏ္မွ မဂ္ဉာဏ္သို႔ေက်းဇူးျပဳျခင္းငွာ
                                        အေထာက္အပံ့ ပစၥည္းအျဖစ္ျဖင့္
                                             တည္ရွိပါေစသတည္း ။   ။

                                                                                                   အရွင္ဉာဏဓဇ
                                                                                  မုိးကုတ္ဝိပႆနာ မဂၤလာမဂၢင္ရိပ္သာ
                                                                                             ပင္မသံေဝဇနိယဌာန
                                                                                                     အမရပူရၿမိဳ႕ ။

                               

No comments:

Post a Comment