(၁၅.၁၀.၁၉၆၂) သီတင္းကၽြတ္ လျပည့္ေက်ာ္ ၂ရက္ေန ့ည
[တရားပဲအားကိုးပါ တရားေတာ္]
======================
ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးက ဘုရားျဖစ္လာေတာ့ ေၾသာ္ ... ငါ့မွာ အတုမရွိ
ဘုရားေတာ့ ျဖစ္လာျပီ၊ ငါ့ထက္ သာတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ ရွိရင္ျဖင့္ ငါကိုးကြယ္
မယ္။ ပူေဇာ္မယ္လို ့ ေလွ်ာက္ျပီးၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၃၁ဘံုထဲမွာ ဘုရားထက္ သာတဲ့သူ တစ္ေယာက္မွမျမင္ဘူး။
ဒီတြင္မွ ငါသည္ ဘယ္ႏွယ္ေၾကာင့္ ဘုရားျဖစ္လာပါလိမ့္မတံုးလို ့ ဆင္ျခင္လိုက္ေတာ့ ၊
ေၾသာ္ .. တရားအားထုတ္လို ့ဘုရားျဖစ္လာတာ။ ဒါျဖင့္ တရားပဲ ကိုးကြယ္မွ
ပဲ ဆိုတဲ့ စိတ္ဟာေပၚေပါက္ျပီး တရားပဲကိုးကြယ္ပူေဖာ္တယ္လို ့ မွတ္ရလိမ့္မယ္။
ခင္ဗ်ားတို ့ လည္း..ဘယ္တရားပို ့ၾကိဳက္တယ္ဆိုတာ ဘုန္းၾကီးေ၀ဖန္မယ္။ ဒါန
ကုသိုလ္တရားကပို ့တာၾကိဳက္သလား၊၊ သီလကုသိုလ္တရား၊ သမထကုသိုလ္တရား၊
၀ိပႆနာကုသိုလ္တရား၊ ပို ့တာၾကိဳက္သလား၊ အကုသိုလ္တရားကပို ့တာၾကိဳက္သလား လို
့ေမးေတာ့ ေမးခြန္း၅ ခုထြက္လာတယ္။
ငါးမ်ိဳးေ၀ဖန္လိုက္ေတာ့.. အကုသိုလ္တရားကပို ့ရင္ သူအပါယ္ေလးပါးသြား
ရလိမ့္မယ္။ ဒါေတာ့ ဘယ္သူမွ မသြားခ်င္ဘူး။
#ဒါနကုသိုလ္#
ဒါနကုသိုလ္က ပိုလိုက္ျပန္ေတာ့လည္း..လူ ့ျပည္၊ နတ္ျပည္ကိုသူပို ့မယ္။
သူပို ့တဲ့ ေနရာလည္း အိုေဘး၊နာေဘး၊ ေသေဘးရွိတယ္ဆိုတာ ဒကာဒကာမ ေတြက
သိျပီးသားျဖစ္ေနေတာ့၊ သူပို ့တဲ့ ေနရာလည္း တပည့္ေတာ္တို ့ မသြားႏုိင္ဘူး
ဘုရာ့။ ဘာလို ့တံုး အိုေဘး၊ နာေဘး၊ ေသေဘး ေၾကာက္တယ္။
မဟုတ္ဘူးလား..(မွန္ပါ့)။
#သီလကုသိုလ္#
သီလကုသိုလ္ကလည္း ပို ့မွာပဲ လူ ့ျပည္၊ နတ္ျပည္ကို သူကလည္း
အိုေဘး၊နာေဘး၊ ေသေဘးရွိတယ္။ ဟိုမွာ ဒုကၡသစၥာရွိေနတယ္။ ဒါျဖင့္ သြားခ်င္ၾကရဲ
့လား..(မသြားခ်င္ပါဘူးဘုရား)။
#သမထကုသိုလ္#
သမထကုသိုလ္ပို ့ရာ သြားမလားဆိုေတာ့ ျဗဟၼာ့ျပည္သြားရလိမ့္မယ္။
ဟိုမွာလည္း သက္ဆိုးရွည္ေနတာပဲ ခႏၶာ၀န္ထမ္းျပီး အိုေဘး၊ နာေဘး၊ ေသေဘးေတြနဲ
့အတူတူ ေနရတာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သမထ ကုသိုလ္ ပို ့တဲ့ ဆီေတာ့ တို ့မသြားဘူး။
အသက္ရွည္ျပီး ဒုကၡေရာက္ေနတာ..(မွန္ပါ)။ ဒါျဖင့္ အခုေျပာတဲ့ ေလးခ်က္ကို
ဦးတင္လည္းမၾကိဳက္ဘူး၊ ဦးသန္း
ေမာင္လည္း မၾကိဳက္ဘူး...( မွန္ပါ ) ။
#၀ိပႆနာကုသိုလ္#
ဒါျဖင့္ ၀ိပႆနာကုသိုလ္ပို ့ တဲ့ေနရာေတာ့ မၾကိဳက္ဘူးလားေမးလို ့ရွိရင္
သူကေတာ့ျဖင့္ နိဗၺာန္ပဲ ပို ့မယ္။ ဒုကၡခပ္သိမ္းျငိမ္းတဲ့ နိဗၺာန္ ပို ့မယ္။
ဒါျဖင့္ ဘယ္ဟာ အၾကိဳက္ဆံုးလဲ ...( ၀ိပႆနာ ကုသိုလ္ပို ့တာ အၾကိဳက္ ဆံုးပါ)။
ခင္ဗ်ားတို ့ေနာက္တစ္ခါ ဘယ္သြားၾကမတံုးလို ့ ေမးတဲ့ အခါက်ေတာ့ ၊
တပည့္ေတာ္တို ့ သစၥာသိျပီ ဘုရာ့။ ဒုကၡသစၥာ ရွိတဲ့ ဆီေတာ့ မသြားခ်င္ဘူး။
ဒုကၡသစၥာ မရွိတဲ့ ဆီေတာ့ သြားခ်င္ပါတယ္.... (မွန္ပါ ) ။
ေပၚ ျပီလား... (ေပၚပါျပီ) ။
ဒါဆို ၀ိပႆနာရွဳၾက၊ မဂ္ဆိုက္သြားလိမ့္မယ္။ မဂ္ကပို ့ရင္ နိဗၺာန္မွတစ္ပါး
ဘယ္မွ မပို ့ဘူး။ ၀ိပႆနာကေတာ့ ကိေလသာျဖတ္၊ ကံျဖတ္ျပီးပို ့တဲ့ေနရာ ျဖစ္ေလေသာေၾကာင့္.. ကိေလသာျဖတ္တယ္ဆိုေတာ့
ကိေလသာ၀ဋိျပတ္ျပီလို ့ မွတ္လိုက္။ ကံျဖတ္တယ္ဆိုကတည္းက .... ကမၼ၀ဋ္
လည္းျပတ္ေပါ့ ဥိးသန္းေမာင္၊ သူ ့အက်ိဳးျဖစ္တဲ့ ၀ိပါက၀ဋ္ လုပ္ခ်င္လို ့
ရေသးရဲ ့လား...(မရပါဘူး)။ ဒါေၾကာင့္ ၀ိပႆနာက ေတာ့ျဖင့္
၀ဋ္သံုးပါး ကၽြတ္တဲ့ ဆီကို ပို ့တယ္။
ဒီေန ့တရားမွာ တရားသား ခ်ည့္ေဟာေနတယ္ ဆိုတာ ေသေသခ်ာမွတ္စမ္း ပါ၊
အစစ္ေတြေရြးျပီးသကာလ တရားစျပီးခ်ီကတည္းက အင္မတန္ သိေစလိုတဲ့ ဆႏၵနဲ ့
မေရြးတတ္မွာစိုးလို ့ ေရြးပံု အျခင္းအရာ အာဟာရေတြပါ
ေျပာလိုက္ပါတယ္။ ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္း အေကာင္းခ်ည္းပဲ ဆိုတာ သူလုပ္သမွ် ခံမယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္မေရာက္ေပဘူးလား။
အခုဟာက မင္းတို ့လုပ္သလို မခံဘူးကြ၊ ငါသစၥာ သိထားျပီ၊ အပို ့ေကာင္း ကို ရွာမယ္ ဆိုေတာ့ အေတာ္ထင္ရွားသြားျပီ။
ဒါျဖင့္ ... ဒကာဒကာမေတြ ေျပာေနတဲ့ စကားဟာ ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္းအေကာင္းခ်ည့္ပဲဘုရား...ကံစီမံသလိုပဲ....။
အို...ဒီလိုမလုပ္ပါနဲ ့၊ ဘုန္းၾကီးတို ့က ကန္ ့ကြက္တယ္...(မွန္ပါ)။ ဥာဏ္စီမံ
သလိုလုပ္ပါလား...။ ၀ိပႆနာဆိုတာ ဥာဏ္ပဲ မဟုတ္လား... (မွန္ပါ)။
ဥာဏ္မွ ျဖစ္ပ်က္ ျမင္တာ ။
ကံစီမံသလို ခံမွာပဲ ဆိုျပီး ကံကိုခ်ည္း လႊဲခ်တဲ့ စကားလံုး မသံုးနဲ ့။
ဘုန္းၾကီးက သာမည ဘုန္းၾကီး မဟုတ္ဘူး။ ခင္ဗ်ားတို ့ကို ဥာဏ္ေပးေနတာ။
ဥာဏ္စီမံရာက ၃၁ဘံု လြတ္ရာ၊ ကံစီမံရာက ၃၁ဘံု အတြင္းပါ။ ၃၁ဘံုက ဒုကၡသစၥာ ၊၃၁ဘံု အျပင္ထြက္မွ နိေရာဓသစၥာ။ ေပၚျပီလား.(ေပၚပါျပီ)။
#ကမၼႆကတဥာဏ္#
ဥာဏ္ကလည္း တစ္ခါခြဲၾကစို ့။ ေကာင္းတာလုပ္ရင္ ေကာင္းက်ိဳးေပးတယ္ ဆိုတာ
ကမၼႆကတဥာဏ္..(မွန္ပါ)။ မလိုက္နဲ ့ျပဳတ္က်မယ္။ သုဂတိေတာ့ ပို ့လိုက္တာပဲ၊
ပို ့ေပမယ့္လဲ သူက ဒိ႒ိတန္းလန္းနဲ ့ပါသြားတယ္။ ငါလုပ္လို ့ ငါရတယ္ဆိုတဲ့
ဒိ႒ိက မပါဘူးလား...(ပါပါတယ္)။
ပို ့လညိးပို ့တယ္၊ ေအာက္ကိုလည္း ဆြဲခ်လိုက္တယ္။ ဒီေတာ့ ေကာင္းေသး ရဲ ့လား။
ငွက္တစ္ေကာင္၊ ငွက္ကအင္မတန္ၾကီးတယ္၊ အဆိပ္လူးျမွားတံကေလးနဲ ့
ပစ္လိုက္တဲ့ အခါက်ေတာ့ မွန္တယ္တဲ့ ။ မွန္ေပမယ့္ အဆိပ္က ျဖဳန္းကနဲမပ်ံ ့ဘူး။
မပ်ံ ့ေတာ့ ပ်ံတက္သြားတာပဲ၊ အဆိပ္မပ်ံ ့ခင္သာ ပ်ံႏုိင္တာ ။ အဆိပ္ပ်ံ ့ေတာ့ ဘယ့္ႏွယ္တံုး...(မပ်ံႏုိင္ပါဘူး)။ ျဖဳန္းကနဲ ျပန္က်တယ္။
အဲ ကမၼႆကတာ ဥာဏ္ကလဲ ဒိ႒ိ အဆိပ္မပ်ံ ့ခင္ ပ်ံတက္တာ။ ဒိ႒ိ အဆိပ္ပ်ံ ့သြားတဲ့
အခါက်ေတာ့ ၀ုန္းဆိုထိုးက်တာပဲ။ ဒါျဖင့္ ကမၼႆကတဥာဏ္ေလာက္ကို ဘုန္းၾကီးတို
့ဒကာဒကာမေတြ ငါလွဴရင္ ငါရတယ္ဆိုတဲ့ တစ္လံုးေလာက္ကို အားထားေလာက္ျပီဆိုတဲ့
စိတ္ကို ယေန ့ျဖဳတ္ပစ္ပါ။ ဒါျဖင့္ ကမၼႆကတာဥာဏ္က ဒိ႒ိအဆိပ္ကို မပယ္ႏုိင္...
ရွင္းျပီလား..(ရွင္းပါျပီ)။
ဒီေန ့ညတရားမွာ ခုနင္က တရားေတြ ေရြးတယ္ေနာ္၊ ဓမၼထဲကမွ တစ္ခါ ဥာဏ္အဆီ ထုတ္ျပီးေတာ့ ေရြးျပန္ပါတယ္ ဆိုေတာ့ ဒါနည္းတဲ့ အသံုးအႏွဳန္း
မဟုတ္ဘူး။ ဥာဏ္ေတြကိုစစ္တာ..။
ကမၼႆကတဥာဏ္ေလာက္ျဖင့္ တပည့္ေတာ္တို ့ အားမကိုး ေလာက္ဘူးဆိုတာ အခု ဆရာသမားေျပာလို ့ ရွင္းပါျပီ....ဒိ႒ိတန္း
လန္းနဲ ့မို ့ဆိုေတာ့ ယံုၾကည္ပါျပီေနာ္ ။
#နာမရူပပရိေစၧဒဥာဏ္#
ဒါျဖင့္ ဘယ္ဥာဏ္ အားကိုးရမွာတံုး ဆိုေတာ့ ...နမရူပပရိေစၧဒဥာဏ္ ဆိုတာရွိတယ္၊ ဒုတိယဥာဏ္ တက္လာျပီ၊ နာမ္နဲ ့ရုပ္ကို ခြဲသိတဲ့ ဥာဏ္ကို
အားကိုး..(မွန္ပါ)။ ရွင္းျပီလား...(ရွင္းပါျပီ )။
သြားခ်င္တာက နာမ္၊ သြားတာကရုပ္။ စားခ်င္တာကနာမ္။ စားတာကရုပ္။
ဆိုေတာ့ နာမ္ ရုပ္ကြဲေနတယ္။ ဒီဥာဏ္ကေလးကို ခုနင္က ဥာဏ္ထက္ေတာ့ သာေပျပီ။ သို
့ေသာ္ အစစ္ အားမကိုးနဲ ့အံုး ။ ခဏတစ္ျဖဳတ္ အပါယ္လြတ္ တာပဲ ရွိေသးတယ္။
စူဠေသာတာပန္ျဖစ္သြားတာကိုးဗ်။
ခဏ အပါယ္လြတ္တာေလးနဲ ့ ေက်နပ္ေနေတာ့ ေနာက္ဘ၀ေတြ သူမျမင္လို ့ေျပာတဲ့ စကားပဲလို ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်။
ကမၼႆကတဥာဏ္ထက္ေတာ့ သာပါရဲ ့ သာပင္သာျငားေသာ္လည္း အသာၾကီး က်ဳပ္တို ့ အလိုက် မျဖစ္ေသးဘူး။
#ပစၥယပရိဂၢဟဥာဏ္#
မျဖစ္ေသးေတာ့ ဘယ္ဥာဏ္ အားကိုးေလာက္သလဲ...။ ပစၥယပရိဂၢဟဥာဏ္ ဆိုတာက
ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ သိတဲ့ ဥာဏ္က...... အ၀ိဇၨာေၾကာင့္ သခၤါရျဖစ္တာ။ သခၤါရေၾကာင့္
၀ိညာဏ္ ျဖစ္တယ္။ ေၾသာ္ ..သံသရာၾကီးထဲမွာ သူ ့ အေၾကာင္း နဲ ့ သူ ့အက်ိဳးနဲ ့
ျဖစ္ေနတာပဲ။ ပုဂၢဳိလ္ သတၱ၀ါေတာ့ မရွိဘူး၊
အေၾကာင္းအက်ိဳးေတြ ပဲ ဆိုတာ မသိဘူးလား။ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ နားလည္ရံုနဲ ့လဲ
ေသေပ်ာ္ေပါ့လို ့ မဆိုလုိက္ပါနဲ ့၊ ခဏတစ္ျဖဳတ္ အပါယ္လြတ္တာ။ သံုးဥာဏ္
ရွိသြားေတာ့ ၾကပ္ၾကပ္ အေရးတၾကီး မွတ္ၾကပါ။
#၀ိပႆနာဥာဏ္#
ဒါျဖင့္ ျဖစ္ပ်က္သိတဲ့ ဥာဏ္ကိုတပည့္ေတာ္တို ့ အားကိုးေလာက္တယ္။
လကၡဏာေရးသံုးပါး သိတဲ့ ဥာဏ္ေပါ့။ ရွင္းျပီလား။ ဟာ..ဒါေလာက္နဲ ့လည္း
မတင္းတိမ္နဲ ့အံုးေနာ္...(မွန္ပါ)။ ေျပာလိုက္ျပန္တယ္။ ဘာေၾကာင့္ဆိုေတာ့
..ဒုတိယဘ၀ သူကပဋိသေႏၶေနမယ္။ ပဋိသေႏၶေနရင္ ဇာတိဒုကၡ၊ ဇရာဒုကၡ၊
မရဏဒုကၡ မလာေပဘူးလား။တစ္ဘ၀ ဇာတိ၊ ဇရာ၊ မရဏနဲ ့ေနရမယ္ဆိုရင္.. တစ္ဘ၀ဒုကၡေရာက္တာပဲ။
အေကာင္းစစ္ကိုၾကိဳက္ရင္ ဒုကၡေတြ ဟူသမွ် ခ်ဳပ္ေအာင္လုပ္လိုက္။ တစ္ခါ
ခ်ဳပ္နဲ ့လည္း မေက်နပ္နဲ ့။ ႏွစ္ခါခ်ဳပ္နဲ ့ လည္း မေက်နပ္နဲ ့၊ သံုးခါခ်ဳပ္နဲ ့လည္း မေက်နပ္နဲ ့။ ေလးခါခ်ဳပ္ေအာင္လုပ္ပစ္လိုက္။
# မဂ္ဥာဏ္ #
ဒီဘ၀ကေသ။ ဟိုဘ၀ မအို မေသ အျမဲေနတဲ့ နိဗၺာန္ေရာက္ျပီ။ ပဋိသေႏၶလည္း မေနေတာ့ဘူး။ မေနေတာ့ ဒုကၡေလးခါေလာက္ ခ်ဳပ္ျပီးတဲ ့
ပုဂၢိဳလ္က်ေတာ့ အေကာင္းဆံုးဥာဏ္ပဲ..။ မဂ္ေလးပါးကို ဆိုလိုက္ပါမယ္။
ရွင္းျပီလား...(ရွင္းပါျပီ)။
ဒီဓမၼေတြကို အဆင့္ဆင့္ အယုတ္အျမတ္ ေရြးလိုက္တဲ့ အခါက်ေတာ့... မဂ္ဥာဏ္ဟာ
အေကာင္းဆံုးပဲ..။ ဒါျဖင့္ မဂ္ဥာဏ္မွတစ္ပါး အားကိုးရာမရွိဆိုတာကိုေတာ့
ဒုကၡဟူသ၍လြတ္ေအာင္လုပ္လို ့။ ဒကာ
ဒကာမေတြ ဒါကို ၾကိဳးစားၾကပါ။ ကိုယ့္ ခႏၶာၾကီးက ျဖစ္ပ်က္ဒုကၡသစၥာ။ ဒုကၡသစၥာ ခ်ဳပ္ေအာင္ ၾကိဳးစားႏိုင္သမွ် ၾကိဳးစားရမယ္။
မဆံုးရင္ ၀ိပႆနာဥာဏ္ဆိုရင္ တစ္ဘ၀နာမယ္။ အပါယ္ေတာ့ မက်ေတာ့ပါဘူး။ ဆံုးရင္
တစ္ဘ၀ကို မနာေတာ့ဘူး။ တစ္ခါတည္းနဲ ့ကိစၥျပီးသြားမယ္ဆိုေတာ့ အေက်နပ္ၾကီး
ေက်နပ္ဖို ့ မေကာင္းဘူးလား...။
ကမၼႆကတဥာဏ္ေလာက္လည္း အားမကိုးပါနဲ ့ဦး၊ နမရူပပရိေစၧဒဥာဏ္ေလာက္လည္း
အားမကိုးပါနဲ ့ဦး၊ ပစၥယပရိဂၢဟဥာဏ္ေလာက္ နားလည္ရံုနဲ ့လည္း အားကိုး
ေလာက္ျပီလို ့
မဆိုပါနဲ ့ဦး၊ လကၡဏာ အေရးသံုးပါးသိရံု နဲ ့လည္း ေတာ္ေလာက္ပါျပီ၊ သိတဲ့
ဥာဏ္နဲ ့ပဲ ငါေသပါေတာ့မယ္ဆိုျပီးသကာလ ဒီေလာက္နဲ ့လည္းမေနပါနဲ ့။ တစ္ဘ၀နစ္နာမွာ စိုးေသးတယ္၊ ေပၚၾကျပီလား။
ဒါျဖင့္ ခႏၶာဇတ္သိမ္းျပီးျငိမ္းရာေရာက္တဲ့ မဂ္ဥာဏ္ေလး ခု ကိုသာလွ်င္
က်ဳပ္တို ့ အၾကီးဆံုး အားကိုးထိုက္တဲ့ တရားပဲ လို ့ဆို ျပီးသကာလ ဒါကိုပဲ
ဆရာဘုန္းၾကီး အကူအညီနဲ ့ ၊ ကိုယ့္ စြမ္းရည္နဲ ့ ႏွစ္ဖက္ညွပ္ျပီးၾကိဳးစားပါ။
ဆရာဘုန္းၾကီးက မသိတာေျပာေပးတာေပါ့၊ ခင္ဗ်ားတို ့က ကိုယ္ပိုင္ဥာဏ္နဲ ့
ကိုယ့္ ခႏၶာၾကည့္ေပါ့၊ ေနာင္ကို....ဒီသာသနာ မရွိေတာ့ ဘူးလို ့
ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ျပီးလုပ္ၾကပါ။ ဒီသာသနာမရွိဘူး ကြယ္ေတာ့မယ္။ အဲဒီေတာ့ တို
့ဆရာေတြနဲ ့ တို ့ ဒကာဒကာမေတြ နဲ ့ ယခုေတြ ့ရျခင္းဟာ အဆီအႏွစ္ေတြလည္း
ရျပန္ျပီ။ မကြယ္ခင္မီရံုရွိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြမို ့ျမန္ျမန္လုပ္လိုက္ ။
မီရံုရွိတယ္။ ရထားကထြက္ခါနီးေနျပီ။
မယံုရင္စဥ္းစားၾကည့္ပါတဲ့ မိစၧာအယူ၀ါဒေတြ လႊမ္းမိုးလာရင္ ေၾကာက္ရတယ္
မိစၧာအယူ၀ါဒေတြမွာ သႆတဒိ႒ိေတြ၊ နဲ ့အခ်ိဳ ့ ဥေစၧဒဒိ႒ိေတြပဲ...။ ဘယ့္ႏွယ္ လုပ္မလည္း၊ နာမရူပဆိုတဲ့ ဒုတိယဥာဏ္ေတာင္ရွိေသးရဲ ့လား။
ဒါေတြက မလာဘူးလို ့ ခင္ဗ်ားတုိ ့က ဆိုမလား..... လာမယ္လို ့ရြယ္ေနတယ္လို ့ ထင္ၾကလား၊ လာမယ္လို ့ရြယ္ေနၾကပါတယ္။
ဒါျဖင့္ မီရံု ရွိတယ္ဆိုတာ မွားေသးလား...(မမွားပါဘူး)။
ေပၚၾကျပီလား.....(ေပၚပါျပီ) ။
အဲဒီ သႆတဥေစၧဒေတြ လႊမ္းမိုးလာလို ့ရွိရင္ျဖင့္ ခင္ဗ်ားတို ့ မပါရင္ရွိရ မယ္
သားေတြ ေျမးေတြက်ေတာ့ ပါသြားမွာပဲ။ ခင္ဗ်ားတို ့က်ဳပ္တို ့က အခု
အခ်ိန္ရွိေသးလို ့ ရထားထြက္ခါနီး တက္မိေသးတယ္ဆိုတာ ဘုန္းၾကီး အသားယူ
ေျပာေနတယ္လို ့ မယူလိုက္ပါနဲ ့။ ဥာဏ္အျမင္နဲ ့ ၾကည့္ျပီးေတာ့ ျမန္ျမန္သာ
လုပ္ေပေတာ့...
ကိုယ္စိတ္ကိုယ္စစ္ ဝိပႆနာ ရိပ္သာ
No comments:
Post a Comment