Saturday, January 26

မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ နိေရာဓသစၥာ၏ ဝိေဝက႒အနက္(၂)

နိဗၺာန္သည္"ဝိေဝက႒"သေဘာရွိတယ္၊ ဝိေဝက႒ ဆိုတာေႏွာက္ယွက္ျခင္း ႐ႈပ္ယွက္ခတ္ျခင္းမွ ကင္းဆိတ္
ျခင္း ဆိတ္သုဥ္းျခင္းသေဘာရွိတယ္၊ ဥပမာ..မီး႐ိႈ႕ထားေတာ့ မီးခုိးေတြတစ္ၿမိဳ႕လံုးတစ္ရြာလံုး အေညႇာ္မိႈင္း
ေတြတုိက္တာ ႐ႈပ္ယွက္ခတ္ေနတာပဲ၊ ဒီကိေလသာတဏွာ ႐ႈပ္ထားတာနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ ျဖစ္ပ်က္ေတြ
ခ်ည္း ျဖစ္ေနတယ္၊ မီးၿငိမ္းသြားေတာ့ မီးခုိးေတြေပ်ာက္သြားသလုိ၊ ဒီ႐ႈပ္တဲ့ တဏွာကိုေနာက္မဂ္ကသတ္
လုိက္တာနဲ႔တစ္ၿပိဳင္နက္၊ ျဖစ္ပ်က္ အ႐ႈပ္ေတြဟာလဲ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းကင္းဆိတ္သြားတာပဲ၊ ဒီေတာ့"ရွင္းတာသည္
နိဗၺာန္ အရွင္းျမင္တာသည္ မဂ္ဉာဏ္ပဲ၊" ဒီမဂ္ဆိုတာလဲ ဝိပႆနာဉာဏ္ကေနအဆင့္တက္လာမွျဖစ္တာ၊
ကိေလသာ အၾကမ္းစားလဲသိ၊ ကိေလသာ အႏုစားလဲ သိအံုးမွ၊ ဒုကၡပိုင္းျခားတဲ့ဉာဏ္လာမွ ႐ႈပ္ယွက္ခတ္
တာေတြ ရွင္းမယ္၊ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္ဟာ ကိေလသာေႏွာက္ယွက္ျခင္းမွ ကင္းဆိတ္တဲ့ သတၱိရွိတယ္၊ ဝိပႆနာ
႐ႈတဲ့အခါ ဝိပႆနာဉာဏ္က ျဖစ္ပ်က္..ဒုကၡသစၥာ ႐ႈပ္ယွက္ခတ္တာကိုျမင္မယ္၊ ေနာက္ ဒီျဖစ္ပ်က္ေတြကို
ရြံမုန္းလာမယ္၊ မလိုခ်င္ေတာ့ဘူး၊ ေနာက္ မဂ္ေရာက္လာတဲ့အခါမွာ ဒီျဖစ္ပ်က္ ဒုကၡသစၥာ ႐ႈပ္ယွက္ခတ္တာ
ေတြ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းကင္းသြားတယ္၊ ဒါေတြ ကင္းရွင္းေနတဲ့ နိဗၺာန္ကိုျမင္တယ္၊ အမိႈက္ေတြ႐ႈပ္ေနတုန္းၾကည့္ရတာ
နဲ႔ အမိႈက္ရွင္းမွ ၾကည့္ရတာဘယ္ဟာကၾကည့္ေကာင္းသတုန္း၊ ရွင္းတာကၾကည့္ေကာင္းတယ၊ နိဗၺာန္က
ရွင္းတာၾကည့္ေကာင္းတာ၊ မဂ္ဉာဏ္ကၾကည့္တာ ျမင္တာ၊ နိဗၺာန္က အၾကည့္ခံရတဲ့ အာ႐ုံတရား၊ မဂ္ဉာဏ္
ကၾကည့္တဲ့ အာရမၼဏိကတရားလို႔မွတ္၊ ဒီေတာ့"နိဗၺာန္က အၾကည့္ခ့၊ မဂ္က အၾကည့္ဉာဏ္"ဆိုေတာ့ နိဗၺာန္နဲ႔ မဂ္ဟာတြဲေနတယ္လုိ႔ ဆိုႏွိင္တယ္။ နိဗၺာန္ဟာ ရွင္းလင္းတယ္၊ ဘာ ရွင္းလင္းတာလဲဆိုေတာ့ ကိ
ေလသာ အရွိန္အေစာ္ေတြရွင္းတယ္၊ ကိေလသာ ႐ႈပ္ထားတာေတြကေတာ့ ေသပြဲႀကီးေတြ႔ရမယ္၊ ေသပြဲ
အိုပြဲ နာပြဲ ရင္္္ထုပဲြ ေျမလူးပဲြ၊ ဒီကိေလသာ ႐ႈပ္တာေတြခ်ည္းေတြ႔ရမယ္၊ နိဗၺာမွာ ဒီအ႐ႈေတြရွင္းတယ္ဆိုေတာ့
ေအးၿငိမ္းခ်မ္းသာတဲ့ သေဘာပဲ၊ နိဗၺာန္ဟာ ကိေလသာအ႐ႈပ္ေတြ ရွင္းေနတယ္ဆိုေတာ့ ကိေလသာက
လြတ္ရင္ နိဗၺာန္ပဲ၊ ဘာကမွမျပဳျပင္ႏိုင္ဘူး၊ မျပဳျပင္ႏိုင္ေတာ့ အထည္ကိုယ္ မရွိဘူး၊ ကိေလသာက ႐ုပ္နာမ္
အတည္ကိုယ္သာ လုပ္တတ္တာကိုး၊ ဒါျဖင့္ နိဗၺာန္မွာ ႐ုပ္နာမ္မရွိဘူး၊ က်ဳပ္တုိ႔မွာရွိတဲ့ ႐ုပ္နာမ္ကေတာ့
အနိစၥေတြကိုး၊ သို႔ေသာ္ နိဗၺာန္ဟာ ႐ုပ္လား နာမ္လားလုိ႔ေမးရင္ နာမ္ဓမၼလုိ႔ေျဖ၊ က်ဳပ္တုိ႔မွာရွိတဲ့ နာမ္မ်ိဳးလား
ဆိုေတာ့လဲ ဒီလုိမဟုတ္ဘူး၊ ဥပါဒ္ ဌီ ဘင္ (ျဖစ္ပ်က္) ရွိတဲ့ နာမ္မ်ိဳးမဟုတ္ဘူး၊ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္ဟာ ျဖစ္ပ်က္မ
ရွိဘူး၊ ဒါျဖင့္ ျဖစ္ပ်က္မရွိတဲ့ နာမ္ဓမၼလုိ႔ မွတ္လုိက္။
 နိဗၺာန္ဟာ နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္း အားထုတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္တုိ႔၏ က်က္စားရာဌာန၊ နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္း ဓမၼတို႔
၏တည္ရာ (အာ႐ုံျပဳရာ) ဌာနျဖစ္တယ္၊ ဒီပုဂၢိဳလ္ ဒီဓမၼေတြဟာ နိဗၺာန္ဆီခ်ည္းလာၿပီး အကုန္ဦးတိုက္ရတယ္၊
က်ဳပ္တို႔မွာရွိတာက အာ႐ုံေတြရွိရာကို ေျပးတတ္တဲ့နာမ္ပဲ၊ ဒီနိဗၺာန္က ငါ့ဆီအကုန္လာညြတ္ၾကဆိုတဲ့ ညြတ္
အပ္တဲ့နာမ္ဓမၼ၊ နိဗၺာန္အလုိရွိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ ေရာက္ေအာင္အားထုတ္လုိ႔ရွိရင္သူတို႔၏ နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္း
စိတ္ေတြဟာ သူ႔ဆီပဲ ညြတ္ၾကရတယ္၊ နိေရာဓသမာပတ္ ဝင္စားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ားဟာ ၇-ရက္တိတိ နိဗၺာန္ကို
ညြတ္ေနႏိုင္တယ္၊ အာ႐ုံျပဳေနႏိုင္တယ္၊ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္ဟာ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းသတုန္းဆိုေတာ့၊ ေျပာဖို႔
ေတာင္မလုိေတာ့ပါဘူး၊ ဖလသမာပတ္ဝင္စားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ ဝင္စားႏုိင္တယ္၊ ဖလသ
မာပတ္ ဝင္စားတယ္ဆုိတာ နိဗၺာန္ကို အာ႐ုံျပဳေနတဲ့ ဖိုလ္စိတ္ေတြခ်ည္းျဖစ္ေနတာ၊ ဖလသမာပတ္ ဝင္စား
ေနတုန္းမွာဆိုရင္ ဖိုလ္စိတ္ဟာ နိဗၺာန္နဲ႔ တစ္ခါတည္းတြဲေနတာပဲ၊ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္ဟာ သာမညေပ်ာ္စရာမ
ဟုတ္ဘဲ အလြန္အထူး ေပ်ာ္စရာျဖစ္လုိ႔ ဒီေလာက္ေပ်ာ္ပိုက္ေနႏိုင္တာေတာ့၊ မဂ္ဉာဏ္ ဖုိလ္ဉာဏ္ရတဲ့
ပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ ဘယ္ေတာ့မွ နိဗၺာန္ကို မၾကည့္ဘဲ အာ႐ုံမျပဳဘဲမေနႏိုင္ဘူး၊ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္ဟာ ေအးၿငိမ္း
ခ်မ္းသာၾကည္ႏူးစရာေကာင္းလွတဲ့ နာမ္ဓမၼေတြပဲ၊ အစဥ္အၿမဲခိုင္ၿမဲေနတဲ့ နာမ္ဓမၼပဲ၊ နိစၥဓုဝ တရားပဲ၊ ဒီနိဗၺာန္
ဟာ ဘယ္ႏွစ္ရက္ ၾကည့္ေနရၾကည့္ေနရ ေရာင့္ရဲတယ္ တင့္တိမ္တယ္လုိ႔ မရွိဘူး၊ ၾကည့္ေနတဲ့ အခါမွာဘယ္
ေတာ့ ေတာ္ၿပီတန္ၿပီလို႔မလာဘူး၊ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္ဟာအေကာင္းတကာအေကာင္းဆံုးပဲလို႔မွတ္၊ ဘာေၾကာင့္
တုန္း မသာစြဲမရွိလို႔၊ အရင္က ၾကည့္ေနရတာေတြဟာ မသာေတြခ်ည္းပဲ၊ ျဖစ္လုိက္ပ်က္လုိက္ ျဖစ္လုိက္ပ်က္
လုိက္ မသာေတြမရွိေတာ့ဘူး၊ မျမင္ရေတာ့ဘူး၊ မသာပြဲလဲ မရွိဘူး၊ ဒုကၡေရာတာဘာမွ မေတြ႔ဘူး။
ဒီေတာ့ ဒီေနရာဟာအေကာင္းဆံုး၊ အေကာင္းဆံုးမို႔ေပါ့ အရိယာပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ စားေရးေသာက္ေရး ကိစၥက
ေလးေတြၿပီးလုိ႔ အားတဲ့အခ်ိန္တိုင္းမွာ ဆိတ္ၿငိမ္ရာသြားၿပီး နိဗၺာန္ကိုအာ႐ုံျပဳေနၾကတာပဲ၊ ဘာျပဳလုိ႔အာ႐ုံျပဳ
ေနပါလိမ့္၊ သက္သာရာ ရေအာင္လို႔၊ နိဗၺာန္ဟာ သက္သာမႈကို ေပးႏုိုင္တယ္၊ သူ႔ၾကည္ေနတဲ့ပုဂၢိဳလ္အား
ေအးၿငိမ္းခ်မ္းသာမႈကို ေပးႏုိင္တယ္၊ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္ဟာခ်မ္းသာအစစ္ သုခအစစ္ပါပဲ၊ နိဗၺာန္က သူ႔ကိုမွိေန
တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြကိုခ်မ္းသာမႈေပးေလ့ရွိတယ္၊ နိဗၺာန္မွတစ္ပါး က်န္တာေတြကေတာ့ အားကိုးလုိက္တုိင္း ဒုကၡ
ေရာက္တာပဲ၊ ေရႊတြ ေငြေတြ အားကိုးလိုက္ရင္ ေရႊေငြေၾကာင့္ ဒုကၡေရာက္ရတာပဲ၊ စိန္ေရႊရတနာေတြ အား
ကိုးလိုက္ စိန္ေရႊရတနာေၾကာင့္ ဒုကၡေရာက္တာပဲ၊ နိဗၺာန္က်ေတာ့ အားကိုးတိုင္ ခ်မ္းသာရာရမယ္ဒါေၾကာင့္
နိဗၺာန္ဟာခ်မ္းသာျခင္းလကၡဏာရွိတယ္၊ နိဗၺာန္ဟာ ဘာအထည္နဲ႔တူသတုန္း၊ နိဗၺာန္ေရာက္တဲ့ပုဂၢိဳလ္ဘယ္
လုိေနထိုင္သတုန္းလို႔ေမးခ်င္းေမးမယ္၊ ေမးခြင့္လဲရွိတယ္၊ သို႔ေသာ္ အထည္ကိုေမးလုိ႔ရွိရင္ အထည္
အေၾကာင္းကို အရင္ေျပာရလိမ့္မယ္၊ အထည္ဆိုတာက အထည္ (ျဒပ္) ရွိရင္ေဖာက္ျပန္တဲ့သေဘာ၊ ေဆြး
ေျမ႕ပ်က္စီတဲ့ သေဘာရွိတယ္၊ ဒီသေဘာမွ မလြတ္ကင္းႏိုင္ဘူး၊ နိဗၺာန္လဲ အထည္ရွိရင္ေဆြးေျမ႕ေဖာက္ျပန္
ပ်က္စီးမွာပဲ၊ ဒါျဖင့္ နိဗၺာန္ဟာ အထည္ (ျဒပ္) ရွိသလားလို႔ေမးရင္၊ နိဗၺာန္ဟာ အထည္မရွိဘူး၊လံုးရပ္သဏၭာန္
ပံုဟန္နိမိတ္ လံုးဝမရွိဘူး၊ ဒါေတြရွိရင္ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးမွာပဲ၊ ဒီသေဘာမွ မလြတ္ကင္းႏုိင္ဘူး၊ အရိယာ
ပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ ခႏၶာရွိေနတုန္း နိဗၺာန္ၾကည့္ေန (အာ႐ုံျပဳေန) ရတာခ်မ္းသာေနတယ္၊ ဘာျပဳလို႔ခ်မ္းသာေန
သတုန္း၊ နိဗၺာန္ဟာ အအိုလဲမရွိ အနာလဲမရွိ အေသလဲမရွိ အကြဲလဲမရွိ အမြဲလဲမရွိ ေသာကပရိေဒဝလဲမရွိလို႔
နိဗၺာန္ဟာ အိုမႈ နာမႈ ေသမႈ ကြဲမႈ မြဲမႈဆိုတဲ့ မေကာင္းတဲ့အမႈေတြ အကုန္းၿငိမ္းတဲ့ေနရာျဖစ္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္
နိဗၺာန္ဟာ အေကာင္းဆံုးအခ်မ္းသာဆံုးျဖစ္တယ္၊ ဝိပႆနာအားထုတ္လို႔ မဂ္ ရရင္ဒီေနရာကိုျမင္ရတယ္၊
နိဗၺာန္ျမင္တဲ့ အရိယာပဂၢိဳလ္ေတြဟာ ဒီေနရာအေကာင္းဆံုးလုိ႔ ဆံုးျဖတ္ၾကတယ္။
ဒီေနရာဟာ အေကာင္းဆံုးပဲ၊ ဒါေပမယ့္မသြားဘူး မေရာက္ဘူး မစားဘူးတဲ့ပုဂၢိဳလ္ကမႀကိဳက္ဘူး ေျပာတာ
ကို အမွန္မယူနဲ႔၊ မစားဘူးေသးဘဲနဲ႔ မႀကိဳက္ဘူး..ေျပာတာဟာအဓိပၸာယ္မရွိဘူး၊ စားဘူးလို႔မႀကိဳက္ဘူးဆို
ရင္ေတာ့ အဓိပၸာယ္ရွိတယ္၊ နိဗၺာန္ ဘာမွမရွိတာႀကီးကို တပည့္ေတာ္တို႔ မႀကိဳက္ႏိုင္ဘူးလုိ႔ေျပာရင္ခင္ဗ်ားတို႔
က ကုိယ္တုိင္လုပ္ၿပီး ေတြ႔ရေသးတာမွ မဟုတ္ဘဲ၊ စားဘူးၿပီး မႀကိဳက္တာမဟုတ္ေသးဘူး၊ မစားဘူးဘဲနဲ႔
ရမ္းၿပီးမႀကိဳက္တာ၊ ေျပာသံၾကားနဲ႔မႀကိဳက္တာ၊ ဒီေတာ့ စားဘူးတဲ့ အရိယာပုဂၢိဳလ္ေတြကို ေမးၾကည္မွအေျဖ
မွန္ရမယ္၊ အရိယာေတြဟာ ဆြမ္းကိစၥ ေရကိစၥ စသည္ေတြၿပီးေတာ့၊ အားလပ္တဲ့အခ်ိန္တိိုင္းနိဗၺာန္ကိုအာ႐ုံ
ျပဳေနၾကတယ္၊ ေန႔တုိင္း ဒီလိုေနၾကတယ္၊ ဘာျပဳလို႔ ဒီလုိခ်ည္းေနၾကသတုန္းသူတို႔က စားေကာင္းလို႔စားေန
ၾကတာ၊ သူတို႔က ကိုယ္တိိုင္စားရလုိ႔ ေကာင္းမွန္းသိလို႔ ႀကိဳက္ေနၾကၿပီ၊ ေန႔တုိင္းစားၾကတယ္၊ ဒီကို ရာက္ၿပီး
မွ မႀကိဳက္ဘူးဆုိၿပီး ျပန္လာတဲ့ အရိယာပုဂၢိဳလ္ေတြ တစ္ေယာက္မွမရွိဘူး၊ ဒါျဖင့္ နိဗၺာန္ဟာ ဉာဏ္အျမင္ႀကီး
က်ယ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္တို႔ႀကိဳက္ရာ က်က္စားရဌာနပဲ၊ နိဗၺာန္မႀကိဳက္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဟာအျမင္က်ဥ္းလို႔ပဲ၊ ဒီလိုပဲေျပာရ
မွာပဲ၊ အရိယာပုဂၢိဳလ္အဖို႔ေတာ့ နိဗၺာန္ဟာ အႀကိဳက္ဆံုး အေကာင္းဆံုးပဲ၊ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္ဟာ အေကာင္းဆံုး
အျမတ္ဆံုးတရားလို႔ ဆံုးျဖတ္၊ ဘုရားကလဲ ဒီအတိုင္းေဟာတာပဲ၊ အရိယာေတြကလဲ ဒီအတိုင္းေျပာၾကတာ
ပဲ၊ ႀကိဳက္စရာပဲလို႔ဆိုရမွာပဲ၊ တစ္ခါ ပုထုဇဥ္ဉာဏ္နဲ႔ နိဗၺာန္မွာ ဒုကၡလံုးဝမရွိေတာ့ ေကာင္းရမွာပဲႀကိဳက္ရမွာပဲ
ပုထုဇဥ္ကေတာ့ ဒီေလာက္ပဲမွန္းဆသိႏိုင္မယ္၊ ဒါ သူတစ္ပါးေျပာသံၾကားနဲ႔ သိရတာေပါ့၊ အႏုမာန မွန္းဆၿပီး
သိတဲ့ အသိေပါ့၊ အရိယာ ပုဂၢိဳလ္ေတြကေတာ့ ပစၥကၡ၊ ကိုယ္တုိင္ သိေပါ့၊ ခင္ဗ်ားတို႔က လက္ေတြ႔မွ ယံုတယ္
ဆိုရင္လဲ လုပ္ၾကတာေပါ့၊ ခင္ဗ်ားတို႔က ဘာျဖစ္ျဖစ္ လက္ေတြ႔မွယံုတဲ့ေခတ္၊ ေျပာသံၾကားနဲ႔ ယံုးတဲ့ေခတ္မ
ဟုတ္ဘူးဆိုရင္ အလုပ္လုပ္ၾကည့္ေပါ့၊ ခင္ဗ်ားတုိ႔ဟာ တစ္ခ်ိန္မ်ာ စႀကၤဝေတးေလာင္းေတြျဖစ္ႏုိင္တယ္၊
စႀကၤာမင္းႀကီးျဖစ္ေတာ့ စႀကၤာရထားႀကီးနဲ႔ ေလာကီစည္းစိမ္ေတြ အကုန္ရမွာပဲ၊ ဒါေပမယ့္ စႀကၤာမင္းဟာ
ဝိပႆနာဉာဏ္နဲ႔ တက္ၿပီးသြားတဲ့အခါက်ေတာ့၊ စႀကၤရတနာနဲ႔ ေလာကီစည္းစိမ္ႀကီးကို သတိမရေတာ့ဘူး
ဘာျပဳလို႔၊ နိဗၺာန္ရလုိ႔၊ ဒါျဖင့္ နိဗၺာန္ဟာ စႀကၤာရတနာထက္..စႀကၤဝေတး စည္းစိမ္ထက္ ခ်မ္းသာမယ္ဆိုတာ
ထင္းရွားၿပီ။ ခင္ဗ်ားတို႔ အခုရထားတဲ့ေလာကီစည္းစိမ္ဆိုတာ ဘာမွေျပာပေလာက္တာ မဟုတ္ဘူး၊ ဒုကၡေတြ
အဖံုဖံုန႔ဲ အၿမဲေတြ႔ႀကံဳေနရတာပဲ၊ ဒါေတာင္ခ်မ္းသာဆုိတာ ဘာမွေျပာပေလာက္ေအာင္လဲ မရွိတဲ့..ကိုယ့္စည္း
စိမ္ကေလးကို အဟုတ္ထင္ၿပီး နိဗၺာန္ကို မႀကိဳက္ႏုိင္တာကျဖင့္ ေတာ္ေတာ့ကိုကန္းတဲ့ အကန္းပဲ၊ ဒီလိုပဲ
ေျပာရေတာ့မွာပဲ၊ ဘုရားလက္ထက္က ေဇာတိက၊ ဇဋိလ စတဲ့ ေလာကီစည္းစိမ္ရွင္ႀကီးေတြ၊ ရွင္ဘုရင္ေတြ
မင္းသားေတြဟာ မင္းစည္းစိမ္ လူ႔စည္းစိမ္ႀကီးေတြကို စြန္႔ၿပီး ရဟန္းျပဳၿပီး ရဟန္းခ်မ္းသာနဲ႔ေနသြားၾကတယ္၊
အရင္က စည္းစိမ္ေတြကို သတိေတာင္မရၾကေတာ့ဘူး၊ ဘာျဖစ္လို႔ ဝိပႆနာအားထုတ္လို႔ မဂ္ဖိုလ္ေတြရၿပီး
နိဗၺာန္ေရာက္သြားလို႔၊ စားေသာက္မႈ က်င္ႀကီး က်င္ငယ္စြန္႔မႈဆိုတဲ့ အလႊဲသာတဲ့ကိစၥကေလးေတြၿပီးရင္ တစ္
ခါတည္း ဖလသမာပတ္ေတြ နိေရာဓသမာပတ္ေတြ ဝင္စားၿပီး နိဗၺာန္ရဲ႕အရသာကို ခံစားေနၾကတာပဲ၊ ကာမ
ဂုဏ္စည္းစိမ္ေတြ မိႈလိုေပါက္ေနတဲ့ နတ္ျပည္မွာဆိုရင္ အဆင့္ျမင့္တဲ့ အရိယာေတြဟာ မေနႏုိင္ဘူး၊ တစ္ခါ
တည္း ျဗဟၼာ့ျပည္ထြက္ေျပးၿပီး၊ နိဗၺာန္ခ်မ္းသာကို ခံးစားၾကေတာ့တာပဲ၊ ဘာျဖစ္လို႔ နိဗၺာန္ခ်မ္းသာဟာ နတ္
စည္းစိမ္ေတြထက္ မယွဥ္သာေအာင္ အဆေပါင္းမ်ားစြာ သာလြန္းလို႔၊ ဒီေတာ့ နိဗၺာန္ဟာ ေလာကမွာရွိတဲ့
စည္းစိမ္တကာ ခ်မ္းသာတကာတို႔ထက္သာလြန္ျမင့္ျမတ္ေၾကာင္း မွန္းဆႏိုင္ေလာက္ၿပီး။          ။

                                                ဤေကာင္းမႈကုသိုလ္ကံ
                              ေစတနာအေပါင္းတို႔သည္ အားထုတ္ဆဲျဖစ္ေသာ
                              ဝိပႆနာဉာဏ္မွ မဂ္ဉာဏ္သို႔ေက်းဇူူးျပဳျခင္းငွာ
                                           အေထာက္အပံ့ ပစၥည္းအျဖစ္ျဖင့္
                                                   တည္ရွိပါေစတည္း ။           ။

                                                                                                            အရွင္ဉာဏဓဇ
                                                                                         မုိးကုတ္ဝိပႆနာ မဂၤလာမဂၢင္ရိပ္သာ
                                                                                                     ပင္မသံေဝဇနိယဌာန
                                                                                                           အမရပူရၿမိဳ႕ ။              ။

No comments:

Post a Comment