Monday, September 1

မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ “ႏြားေက်ာင္းသားႏွင့္ ႏြားႏို႔ပိုင္ရွင္” အပိုင္ (၂)

                                              “ႏြားေက်ာင္းသားႏွင့္ ႏြားႏို႔ပိုင္ရွင္” (၁) မွအဆက္
                                                    ပရိယတၱိသာသနာေတာ္
အဲဒါေၾကာင့္ အရွင္ဘုရားတုိ႔သည္ တပည့္ေတာ္တုိ႔လုိ သက္ႀကီး၀ါႀကီးျဖစ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ ေျပာဆိုတဲ့ စကားကို ယံုၾကည္ေလးစားေသာအားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ကန္ေဘာင္ႀကီး မက်ိဳးေအာင္၊ မက်ိဳးမေပါက္ ရေအာင္ျဖင့္ ငါတုိ႔တာ၀န္ယူမွ ျဖစ္မယ္ဆုိတဲ့ စိတ္နဲ႔ေမြးၿပီးသကာလ ပရိယတၱိသာသနာေတာ္ႀကီးကိုျဖင့္ ခ်ီးေျမႇာက္ျဖစ္ေအာင္ ခ်ီးေျမႇာက္။ ၿပီးေျမာက္ေအာင္ တတ္ေျမာက္ေအာင္ သင္ယူၾကပါဆိုတာကို ေလးစားစြာနဲ႔ ပရိယတ္၊ ပဋိပတ္ေျပာဆိုေနတဲ့ တပည့္ေတာ္က အရွင္ဘုရားမ်ားအား မ်ားစြာတိုက္တြန္းၿပီး သကာလ အက်ိဳးစီးပြား အလုိရွိေသာေၾကာင့္ …။
တစ္ေယာက္တည္းေဆာင္လုိ႔ တပည့္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း ပရိယတ္ေဆာင္ေနလုိ႔ ပဋိပတ္ ေဆာင္ေနလုိ႔မၿပီးပါဘူး။ အကုန္လံုးက ေဆာင္ႏိုင္တဲ့ စြမ္းရည္သတၱိရွိေနေသာေၾကာင့္လည္း ဒီအစီအစဥ္ျဖင့္ အားမေလွ်ာ့ဘဲနဲ႔ ပရိယတ္ အကူအညီနဲ႔ ေပးၾကပါဆိုတဲ့ ဥစၥာကိုျဖင့္ တပည့္ေတာ္က မ်ားစြာတိုက္တြန္းပါတယ္။
အဲဒီပရိယတ္ ကြယ္လုိ႔ရွိရင္ အခုေပၚေနတဲ့ ၀ိပႆနာ ပဋိပတ္ဆိုတာ ဒကာ ဒကာမတုိ႔ အားလံုး ေသာ သံဃာမ်ားတုိ႔ ကန္ေဘာင္က်ိဳးလုိ႔ရွိရင္ ေရတည္စရာ မရွိဘူးဆိုတာ အႀကီးအက်ယ္ မွတ္ယူထားၾကပါ။
ေၾသာ္ … ငါတုိ႔ဖ်က္လိုက္လုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ ငါတုိ႔ဟာ လံု႔လ၊ ၀ီရိယဆႏၵေတြ ေလ်ာ့လိုက္လုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ အကုန္ျဖင့္ ဒလေဟာ အပါယ္သြားေပါ့ဆိုတာကို ငဲ့ညႇာေသာအားျဖင့္ ပရိယတ္ကို ႀကိဳးစားသည္ထက္ ပိုမိုႀကိဳးစားၾကပါဆိုတာကိုလည္း တိုက္တြန္းရင္း ဒီကေနၿပီး သကာလ သတိေပးပါတယ္။

                                            ပရိယတ္တည္မွ သာသနာတည္တယ္
အဲဒီပရိယတ္မွ အရွင္ဘုရားမ်ားက လွစ္လ်ဴ႐ႈလိုက္ၾကေတာ့မယ္ ဆိုလုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ အခုေျပာတဲ့ ပဋိပတ္ဟာ ဒီလူေတြေသရင္သြားတာပဲ။ ပဋိပတ္မွ အထမေျမာက္ေသးေတာ့ ပဋိေ၀ဓဆိုတာ အထေျမာက္ ဖုိ႔ရာလည္း အလြန္ခဲယဥ္းသည္ ျဖစ္ေလေသာေၾကာင့္ ငါတုိ႔သာ အုတ္ျမစ္အစစ္၊ ငါတုိ႔သာ သာသနာ အေျခအျမစ္၊ ပါဠိလိုမရြတ္ပါဘူး ပရိယတ္တည္မွ သာသနာတည္တယ္ဆိုတာ ပါဠိေတြ ခဏခဏ ေတြ႕ေနၾကတာမလိုပါဘူး။
အဲဒါေၾကာင့္ ပရိယတၱိသာသနာေတာ္ႀကီးကို ရြက္ေဆာင္ေနတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြျဖင့္ ငါတုိ႔ ဘယ္အက်ိဳးရွိ သတံုး၊ စာတတ္ေကာ ဘာထူးမွာတံုးဆိုတဲ့ ဒီစိတ္မ်ိဳး မေပၚဘဲနဲ႔ စာမသိလုိ႔ရွိရင္ ခႏၶာအရွိကို မသိပါဘူး၊ စာမသိလုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ ခႏၶာအရွိကို မသိပါဘူး။ ခႏၶာအရွိကို မသိဘူးဆိုတာ မဂ္ဥာဏ္ ဖုိလ္ဥာဏ္ မေပၚပါဘူး။
ဒါျဖင့္ … မဂ္ဥာဏ္ ဖုိလ္ဥာဏ္ေပၚျခင္း၏ အေၾကာင္းသည္ အားလံုးေသာ သံဃာမ်ားတုိ႔ စာအရွိကုိ ဥာဏ္နဲ႔သိမွ ဒီဟာသည္ ရင့္က်က္ၿပီး မဂ္ဥာဏ္ဖုိလ္ဥာဏ္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
စာမပါဘဲနဲ႔ သိတယ္ ကၽြမ္းတယ္ဆိုတာကျဖင့္ ဘုရား ပရိနိဗၺာန္စံသြားလုိ႔ ရွိရင္ျဖင့္ စာသာမရွိရစ္ ေတာ့ဘူးဆိုရင္ ပရိယတ္သာ မရွိရစ္ေတာ့ဘူးဆုိရင္ အခုေလာက္ရွိ ကြယ္တာ ၾကာလွပါၿပီ။
ဘယ္လိုသာသနာငါးေထာင္ ထားခဲ့ထားခဲ့ မူေပ်ာက္သြားတယ္ဆိုလုိ႔ ရွိရင္ျဖင့္ အားလံုးေသာ သံဃာမ်ားတုိ႔ အလံုးစံု ဘာသာေရးကို အရင္းကေနၿပီး လွဲလိုက္သလို ၿပိဳကြဲသြားပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္မုိ႔ ဘုရားႀကီးတိုက္မွာ ဆရာေတာ္ႀကီးေတြ အမွဴးထားလုိ႔ ဆရာေတာ္ဦးေကာ႑ညတုိ႔လုိ တတ္ကၽြမ္းတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ တပည့္ေတာ္၏ တပည့္လည္းျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ အားကိုးေသာအားျဖင့္ အရွင္ဘုရား မ်ားသည္ ငါတုိ႔ဘာလုပ္စရာရွိေသးသတံုးဆိုတဲ့ ဥစၥာကိုလည္း …။
လုပ္စရာရွိတဲ့အလုပ္ဟာ တုိ႔လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္အႀကီးဆံုးေပါ့ကြာဆိုၿပီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ၾကပါ။ အဲဒီကဲ့သုိ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ … တဲ့၊ အားလံုး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာရွိတဲ့ လူေပါင္းတစ္သန္းေက်ာ္ တစ္သိန္း ေက်ာ္ အစရွိသူတုိ႔ဟာ ဗုဒၶဘာသာမွန္က မနက္က်ရင္ အရွင္ဘုရားမ်ား ဆြမ္းခံၾကြ လက္အုပ္ခ်ီတဲ့ ကာမာ၀စရ ကုသိုလ္ျဖစ္ပါေသးတယ္။
အရွင္ဘုရားမ်ားက ထိုင္ၿပီး သီလေပးခဲ့လုိ႔ သီလကုသိုလ္ ျဖစ္ပါေသးတယ္ ဟ … ဒီလုိ က်င့္ဟဲ့၊ ဒီလုိႀကံဟဲ့လုိ႔ … ေျပာလုိ႔ရွိရင္လည္း ပရိယတ္က ယူေျပာတဲ့အတြက္ သူတုိ႔မွာ အပါယ္ေလးပါးတံခါးမွ ပိတ္ႏိုင္တဲ့ စြမ္းရည္သတၱိရွိတယ္၊ မပိတ္ႏိုင္ေတာင္ သုဂတိ တင္ေပးခဲ့တဲ့ အဓိပၸါယ္ရွိပါတယ္။

                                            ပရိယတ္မွတစ္ပါး၊ ကိုးစားရာမရွိ
ဘယ္သူက ေပးတာပါလိမ့္မတံုးလုိ႔ေမးေတာ့ ပရိယတ္ သင္ထားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္မုိ႔ ပဋိပတ္ အေၾကာင္း ေျပာၿပီး သကာလ သုဂတိ တင္ေပးခဲ့တယ္ နိဗၺာန္ပုိ႔ေပးခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ဥစၥာ အေျခအျမစ္ေလွ်ာက္ရွာေတာ့ အရွင္ဘုရားမ်ားအား ထုတ္ေနတဲ့ ပရိယတ္မွတစ္ပါး ကိုးစားစရာမရွိပါဘူး။
ဒါေၾကာင့္ … အဟံ အေ၀ေရာေဟာမိဆိုတာ အသာထားၿပီး သေဗၺသတၱာ အေ၀ရာေဟာႏၲဳဆိုတာ ခုနက ေမတၱာပုိ႔ၾကတဲ့အခါမွာလည္း … ေမ
တၱာပို႔ေနတဲ့ဥစၥာ အားလံုးေသာ ပုဂၢိဳလ္က်န္းမာပါေစ၊ ခ်မ္းသာပါ ေစဆိုတာ ေမတၱာဟာ သမထ ျဖစ္ပါတယ္။
အရွင္ဘုရားမ်ား တတ္တဲ့ပညာကို တစ္လံုးတစ္ပါဒ ဆံုးမၿပီး ဒီလုိ႐ႈဟဲ့၊ ဒီလိုမွတ္ဟဲ့၊ ဒီလုိက်င့္ဟဲ့ … ၊ ဒီလိုမဂၤလာတရားနဲ႔ ညီေအာင္ေနဟဲ့ဆိုၿပီး အရွင္ဘုရားမ်ားက ပရိယတ္ကို အေျခတည္ၿပီး ဆံုးမလုိ႔ရွိရင္ ျဖင့္ ၀ိပႆနာဥာဏ္ေတြ ေပါက္ေရာက္ၿပီး သကာလ နိဗၺာန္အၿပီးတိုင္ ေရာက္ႏိုင္ပါတယ္ ဆိုတာကိုလည္း ေသေသခ်ာခ်ာ ယံုၾကည္ၿပီး သကာလ …။
ငါတုိ႔ လုပ္ေနတဲ့အလုပ္ဟာ အေရးအႀကီးဆံုး အလုပ္တစ္ခုကို ငါတုိ႔ကိုင္ထားပါလားဆိုတာကိုျဖင့္ ဘယ္အခါမွ မေဖ်ာက္ဖ်က္ပါနဲ႔ အရွင္ဘုရားမ်ားဟာ သာသနာ၏ အညႊန္႔အေညႇာက္ က်ိဳးသြားလုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ သာသနာပင္စည္ စည္ကားဖုိ႔လည္း မရွိပါဘူး။
သာသနာ အပြင့္အသီးကိုလည္း ခူးဆြတ္ စားစရာလည္း မရွိတဲ့အတြက္ ေလာကႀကီး အေမွာင္ ျဖစ္သြားမွာကို စိုးရိမ္ေသာအားျဖင့္ တုိ႔ ပရိယတၱိကန္ေဘာင္ႀကီးကို ဆည္ျဖစ္ေအာင္ဆည္မဟ … တုိ႔သာ အေျခအျမစ္ဟ … ဆုိၿပီးသကာလ ပရိယတ္တုိ႔ျဖစ္ ႀကိဳးစားျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါဆိုတဲ့ဥစၥာ ေလးစားစြာနဲ႔ တပည့္ေတာ္ႀကံဳတဲ့အခါ တုိက္တြန္းပါတယ္။

                                              သံသရာမွ ထြက္ေျမာက္ဖုိ႔ျဖစ္တယ္
ဒုတိယတိုက္တြန္းခ်င္တာက ေၾသာ္ … ပရိယတ္သည္ကား ဆိုလုိ႔ရွိရင္ ငါတုိ႔ေတာ္ေတာ္ စြမ္းရည္ သတၱိရွိၿပီး ကန္ေဘာင္ႀကီးလည္းဆည္ၿပီ လံုၿပီလုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ ေရခိုင္ခံ့ေအာင္ လုပ္ဖုိ႔ရာ အေရးဆိုတဲ့ဥစၥာက လည္း ကိုယ့္အေရးက ကိုယ့္ရည္ရြယ္ခ်က္က ပရိယတ္နဲ႔ မၿပီးေသးေတာ့ သိမ္ထဲမွာ သံသာရ ၀ဋၬဒုကၡေတာ ေမာဒနတၳာယ ပဗၺဇၨံယာစာမိက က်န္ပါေသးတယ္။
သံသရာမွ ထြက္ေျမာက္ဖုိ႔ ရဟန္းအျဖစ္ကို ယူခဲ့ပါတယ္ ဆိုေတာ့ … ပရိယတ္ကို လံုလံုေလာက္ ေလာက္ ဆည္ၿပီးလုိ႔ရွိရင္ ပဋိပတ္မ်ားကိုလည္း ဆက္လက္ၿပီး သကာလ ႀကိဳးစားပါဦး ဆိုတာကိုလည္း ဒုတိယအဆင့္ တိုက္တြန္းပါတယ္။

                                               ႏြားေက်ာက္သားႏွင့္ ႏြားႏုိ႔ပိုင္ရွင္
ဘာေၾကာင့္တံုးလုိ႔ ေမးျပန္ေတာ့ ဓမၼပဒကလာ ျပန္ေတာ့ ပရိယတ္က ႏြားေက်ာင္းသားကြ၊ ပဋိပတ္ က ႏြားႏုိ႔ပိုင္ရွင္ကြလုိ႔ ဘုရားကေဟာထားျပန္ေတာ့ ႏြားေက်ာင္းသားအျဖစ္နဲ႔ကိုလည္း အခ်ိန္မကုန္ဘဲနဲ႔ ႏြားႏို႔ပိုင္ရွင္ အျဖစ္ကိုလည္း တက္လွမ္းပါဦး ဆိုတာကိုလည္း တိုက္တြန္းရျပန္တယ္။
ထုိကဲ့သို႔ မတိုက္တြန္းျပန္ေတာ့လည္း ကန္ေဘာင္ဆည္ရင္းနဲ႔ အခ်ိန္ေတြကုန္သြားၿပီး ၾကာေတြ ယူၿပီး ၾကာကို ျမင္မႈၾကာကိုသံုးေဆာင္မႈ ၾကာနံ႔ေတြ ရမႈကိုလည္း အရွင္ဘုရားမ်ား ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ ရွိသြားလုိ႔ ရွိရင္လည္း ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ပန္းတိုင္မကိုက္ဘဲ ျဖစ္သြားမွာကို စုိးရပါတယ္။

ပဋိပတ္အလုပ္တရားကိုလည္း ႀကိဳးစားၾကပါ
ဒါေၾကာင့္ ပရိယတ္လံုေလာက္ၿပီးသည့္ အျခားမဲ့၌ ပဋိပတ္တည္းဟူေသာ အလုပ္တရားကိုလည္း အရွင္ဘုရားမ်ား ႀကိဳးစားၾကပါဦးဆိုတာကိုလည္း တုိက္တြန္းလုိက္ပါတယ္။
အဲဒီပဋိပတ္ တိုက္တြန္းျခင္းသည္ကား ဆိုလို႔ရွိရင္ ပဋိေ၀ဓဆိုတဲ့ ၾကာနဲ႔တူတဲ့ ပဋိေ၀ဓ အစရွိသည္တုိ႔ကိုလည္း အရွင္ဘုရားမ်ားသည္ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ျပည့္စံုေစျခင္း အက်ိဳးငွာ ပဋိေ၀ဓဥာဏ္ ကို ေပါက္ေရာက္ေအာင္လည္း သူ႕အဆင့္အတန္းအတိုင္းတက္ပါ။ ခုန္လည္းတက္လုိ႔မရဘူးဆိုတာကို လည္းမွတ္ပါ။

                                                                    ပရိညာသံုးပါး
ခုန္တတ္လုိ႔ မရဘူးဆိုတာက ဘယ္လိုေၾကာင့္ ေဟာရပါလိမ့္မတံုးလုိ႔ ေမးတဲ့အခါ ဘယ္လုိေၾကာင့္ ဆံုးမရ ပါလိမ့္မတံုးဆိုေတာ့ ဥာတပရိညာမရွိဘဲနဲ႔ တီရဏ ပရိညာ မျဖစ္ပါဘူး တီရဏ ပရိညာ မရွိဘဲနဲ႔ ပဟာန အရိညာ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး ဆိုတာလည္း အရွင္ဘုရားမ်ား အဂၤုတၱိဳရ္တုိ႔ ဘာတုိ႔တက္တဲ့အခါ သိၿပီးသား ျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ဥာတအလုပ္သည္ ပရိယတ္မပါရင္ ဥာဏမျဖစ္ဘူး၊ ပဋိပတ္မပါရင္ တီရဏ မျဖစ္ဘူး၊ ပဋိပတ္ မပါလုိ႔ရွိရင္လည္း ပဟာနပရိညာဆိုတဲ့ဥစၥာ ပဋိပတ္ကမွ တက္ေပးရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကိေလသာပယ္မႈကိုလည္း မျဖစ္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ေၾသာ္ … တုိ႔သည္ ပထမအဆင့္ ခိုင္ၿမဲလုိ႔ရွိရင္ ဒုတိယ အဆင့္တက္ဦးမဟ … ဒုတိယအဆင့္တက္ၿပီး တတိယအဆင့္မွာ ငါတုိ႔တက္ၿပီး သကာလ ခ်မ္းသာေအာင္ ေနမဟဲ့ … ဆိုတဲ့ စိတ္ထားကိုလည္း ထားပါ။ အားထုတ္ေတာ္ မူၾကပါ။

                                                     သူငယ္ျပန္တာအ႐ုပ္ဆိုးတယ္
တစ္ခ်ိဳ႕ဘုန္းႀကီးမ်ား … တပည့္ေတာ္လည္း စာခ်လာေတာ့ သင္ေပးလိုက္တာက အဘိဓမၼာေတြ ဘုန္းႀကီးတုိ႔ သင္ေပးလိုက္တယ္။
ဟို … ေတာရြာေတြေရာက္သြားတဲ့အခါ ကႀကီး ကေခြး ျပန္စေနတဲ့ ကိုယ္ေတာ္က သိပ္မ်ားတယ္၊ ကေလးေတြနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္ေနတာက သိပ္မ်ားပါတယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ … ဒီလိုခ်ည္းအလုပ္ႀကီး လုပ္လာၿပီးမွ သူငယ္ျပန္ရတဲ့ အျဖစ္ဟာလည္း အင္မတန္ အ႐ုပ္ဆိုးေသာေၾကာင့္ ခုနက ပရိယတ္ကေနၿပီး ပဋိပတ္တက္ပါ။ ပဋိပတ္ကေန ပဋိေ၀ဓအရသာကို သံုးေဆာင္ခံစားၾကပါဆိုတာကိုလည္း အမ်ားႀကီး တိုက္တြန္းပါတယ္ဆိုတာကိုလည္း မွတ္ၾကပါ။

                                                  တပည့္ေတာ္တုိ႔ ဘယ္လိုလုပ္ရမွာတံုး
အဲဒါ ဘယ္လိုတပည့္ေတာ္တုိ႔ လုပ္ရမွာတံုးေမးေတာ့ သေလႅခသုတ္ကိုသြားၾကည့္ပါ။ အရွင္ဘုရား မ်ား၏ ပဋိပတ္ တက္နည္းကို သေလႅခသုတ္က မူတည္ၾကည့္ပါ။
မူလပဏၰာသပါဠိေတာ္ သေလႅခသုတ္ၾကည့္လိုက္တဲ့ အခါက်ေတာ့ ကိုယ္၏ယဥ္ေက်းမႈျဖစ္တဲ့ ပထမ အဆင့္ဟာ ေအာင္ျမင္ပါလိမ့္မယ္၊ ပရိယတ္နဲ႔ သင္ထားလိုက္ေတာ့ သူတစ္ပါးက သတိခ်ိဳ႕ယြင္းေန တယ္ ငါဟာ သတိကိုျဖင့္ မခ်ိဳ႕ယြင္းေအာင္ လုပ္မယ္ဆိုတာ အဲဒါ သေလႅခ ေခၚပါတယ္။
သူက ၀ီရိယ ေလွ်ာ့ေနတယ္၊ တစ္ပါးေသာ ပုဂၢိဳလ္က စာေပၚမွာေသာ္လည္းေကာင္း၊ အက်င့္ေပၚမွာ ေသာ္လည္းေကာင္း ေလွ်ာ့ေနလုိ႔ရွိရင္ ငါက မေလွ်ာ့ေအာင္ လုပ္မဟ … လုိ႔ဆိုတာလည္း ဒါသေလႅခ ျဖစ္ပါတယ္ ဆိုတာကိုမွတ္ပါ။
သူက ပါဏာတိပါတကံ လြန္က်ဴးေနတယ္၊ ငါက ပါဏာတိပါတကံ မလြန္က်ဴးေတာ့ဘူးဆိုရင္ ဒါ သေလႅခ ျဖစ္ပါတယ္။

                                          မေကာင္းတဲ့အလုပ္ ငါမလုပ္ဘူး
သူက မုသားေျပာတယ္ ငါက မလြန္က်ဴးေတာ့ဘူး ဆိုလုိ႔ရွိရင္လည္း သေလႅခ ျဖစ္တာကို သိၿပီးသားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မေကာင္းတဲ့အလုပ္ ျမင္တိုင္း ျမင္တိုင္း ငါမလုပ္ဘူး ငါမလုပ္ဘူးဆိုတဲ့ ေရွာင္ၾကဥ္မႈသည္ သေလႅခပါ ဒါ ေခါင္းပါးေအာင္လုပ္တာပဲ။
အဲဒီကစၿပီးသကာလ … ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက သေလႅခကစၿပီး က်င့္ႀကံလုိ႔ ရွိရင္ျဖင့္ ကြာ … တဲ့။ သီလဘက္ကလံုၿပီး သမထဘက္ ၀ိပႆနာဘက္သုိ႔ တက္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္ ဆိုတဲ့အတိုင္း အရွင္ဘုရားမ်ား တစ္ပါးတစ္ပါး ျမင္တဲ့ အခါၾကလုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ သူက မေကာင္းသျဖင့္ ၀တ္စားေနတယ္ မေကာင္းသျဖင့္ က်င္ႀကီးက်င္ငယ္ စြန္႔ေနတယ္ မေကာင္းသျဖင့္ သြားမႈလာမႈေတြ လုပ္ေနတယ္ ငါကမလုပ္ ဘူးဟ … ဆုိရင္ သေလႅချဖစ္ပါတယ္။
သူက မုသားေျပာေနတယ္၊ ရယ္စရာ ေျပာေနတယ္၊ အထာထ မႆထနဲ႔ ေမြ႕ေလ်ာ္ေနတယ္။ ငါက မေမြ႕ေလ်ာ္ဘူးဆိုရင္ ဒါ သေလႅခ ျဖစ္ပါတယ္။

                                            သေလႅခကိုလက္သံုးထားပါ
အဲဒါေၾကာင့္ သေလႅခကို လက္သံုးထားၿပီးသကာလ မေကာင္းတာျမင္ေလေလ ကိုယ္က ေကာင္းတဲ့အလုပ္ လုပ္ေလေလ လုပ္ၾကလုိ႔ရွိရင္ျဖင့္ ဒီသာသနာေတာ္ႀကီးဟာ အမ်ားအတြက္လည္း ခိုင္လံု ကိုယ့္အတြက္လည္း အပါယ္ေလးပါး တံခါး ပိတ္ၿပီးသကာလ …။
ကိုယ့္မွန္းေျခေပါက္ျဖစ္တဲ့ သေလႅခကေန တက္ၿပီး ၀ိပႆနာဥာဏ္၊ မဂ္ဥာဏ္ တက္ၾကမယ္ဆုိရင္ ျဖင့္ အားလံုးေသာ သံဃာမ်ားတုိ႔ ကိုယ့္မွန္းေျခဟာျဖင့္ သံသာရ၀ဋၬဒုကၡေတာ ေမာစနတၳာယဆိုတဲ့ လြတ္ေျမာက္ျခင္းဟာ ေသေသခ်ာခ်ာ ျဖစ္ႏိုင္တယ္ဆုိၿပီး မွတ္ၿပီးသကာလ …။
ေၾသာ္ … သေလႅခ မူတည္ေျပာတာ ပါလာဆိုတာ သေဘာက်ၿပီး သကာလ ဒီအခ်ိန္ပဲ ဆံုးမမႈကို သတိေပးမႈကို ရပ္စဲလိုက္ပါတယ္။ 

                                ဤေကာင္းမႈကုသိုလ္ကံ
                               ေစတနာအေပါင္းတို႔သည္ အားထုတ္ဆဲျဖစ္ေသာ
                               ဝိပႆနာဉာဏ္မွ မဂ္ဉာဏ္သို႔ေက်းဇူးျပဳျခင္းငွာ
                                        အေထာက္အပံ့ ပစၥည္းအျဖစ္ျဖင့္
                                             တည္ရွိပါေစသတည္း ။   ။

                                                                                                   အရွင္ဉာဏဓဇ
                                                                                  မုိးကုတ္ဝိပႆနာ မဂၤလာမဂၢင္ရိပ္သာ
                                                                                             ပင္မသံေဝဇနိယဌာန
                                                                                                     အမရပူရၿမိဳ႕ ။

No comments:

Post a Comment