Wednesday, July 24

မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ခႏၶာႀကီးက ေသရြာသြားေနပံု တရားေတာ္

  
 ခႏၶာရေအာင္ ဆုေတာင္းလာၾကလို႔ ေသရာသြားတဲ့အလုပ္ကုိ ေနာက္ဆုတ္ၾကလုိ႔ ရေသးရဲ႕လား (မရပါဘုရား) အခုမသြားဖုိ႔ရာ အလုပ္ကိုေတာ့ ဘယ္နည္းနဲ႔မွ မတတ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး၊ ေနာက္ထပ္ဒီစခန္းနဲ႔
ဒီလမ္းမ်ိဳးမေတြ႔ရေအာင္၊ မႀကံဳရေအာင္ေတာ့ျဖင့္ တတ္ႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္းရွိပါတယ္လုိ႔ပဲ မွတ္ၾကပါ၊ ဒကာ
ဒကာမတို႔ ခင္ဗ်ားတုိ႔ ကိုယ္တုိင္က အရယူထားလုိ႔ မတတ္ႏိုင္တာပါလို႔ ေျဖ႐ုံပဲ (မွန္ပါ့)၊ ဥပါဒါန္က စြဲၿပီးလုပ္
ထားတဲ့အလုပ္တခုကိုး၊ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး လက္ထက္က ဖဂၢဳနဆိုတဲ့ ရဟန္းတပါးရွိတယ္၊
အဲဒီ ရွင္ဖဂၢဳနဆိုတဲ့ ရဟန္းတပါးဟာ မမာဘူးေပါ့၊ သနားစရာ ခိုကုိးရာမဲ့ ျဖစ္ေနတယ္၊ မမာတာကလဲ လြန္လုိ႔
ပါကလား၊ ေရာဂါကလဲ ႀကီးလုိက္တာ၊ ဒါနဲ႔ ရွင္အာႏၵကပဲ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးထံ သြားေလွ်ာက္
တယ္၊ ဒီအတုိင္းပဲၾကည့္ရတာျဖင့္ အလြန္သနားစရာ ေကာင္းပါတယ္ ဘုရား၊ ဒါေၾကာင့္ အရွင္ဘုရားသနား
သျဖင့္ ရွင္ဖဂၢဳနရွိတဲ့ေနရာကို ႂကြေပးေတာ္မူပါလုိ႔ သြားေလွ်ာက္တယ္။
ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးကလည္း ရွင္ဖဂၢဳနရွိရာသို႔ ႂကြလာတယ္၊ ဘုရားသခင္က မင္းေဝဒနာ ဘယ္
ႏွယ့္ေနသတံုးေမးေတာ့ ဖဂၢဳနက ေဝဒနာေတြဟာ ဘုရားမဆုတ္ပါဘူး တုိးသာတုိးေနပါတယ္၊ ေခါင္းကုိက္
လုိက္တာလဲ လြန္ေနတာပါပဲဘုရားလုိ႔ ဝမ္းထဲကနာတာေတြလဲ အင္မတန္မွ ျပင္းထန္ပါတယ္ အစရွိသည္နဲ႔
ေဝဒနာႏွိပ္စက္ပံုေတြကို အမ်ိဳးမ်ိဳးအဖံုဖံု ေလွ်ာက္ထားျပတယ္၊ ျမတ္စြာဘုရားသခင္က ေဟာလုိက္တာ ေဝဒ
နာက ေဝဒနာကၡႏၶာနဲ႔ ငါနဲ႔မေရာေစနဲ႔ေဟ့လုိ႔ (ေဝဒနာကၡႏၶာနဲ႔ ငါနဲ႔မေရာေစနဲ႔)၊ ေဝဒနာက သူ႔ဟာသူ ဟုိက
နာလုိက္၊ ဟိုကက်ဥ္လုိက္၊ ဒီကကိုက္လုိက္၊ ဟိုကထုိးလုိက္၊ ဟိုကနာလိုက္နဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ရွိေနရင္၊ ေဝဒနာကၡ
ႏၶာခ်ည္းဆိုေသာေၾကာင့္ ေဝဒနာကေတာ့ ရွိေနမွာပဲ ေဝဒနာကၡႏၶာကိုးဗ်၊ ဒါ..ေသခါနီးမွ ဒီတရားပြားမ်ားရ
တယ္၊ နဂိုက ဘာမွမသိတဲ့ ဖဂၢဳနရဟန္းကေလးဟာ အနာဂါမ္တည္ပါတယ္၊ ဒါကို ေျပာခ်င္လုိ႔ေနာ္၊ ေဝဒနာ
ကေတာ့ ေနရာတုိင္း ဟိုေနရာ ဒီေနရာမွာ မနာေပဘူးလား (နာပါတယ္ဘုရား)၊ အဲဒါကို ဒကာ ဒကာမေတြက
ငါ့မွာမွ ျဖစ္မွျဖစ္ ရေလျခင္းလုိ႔၊ လက္ေမာင္းနာလဲငါ၊ က်ဳပ္လက္ေမာင္းနာေနျပန္ၿပီ၊ က်ဳပ္လည္ေခ်ာင္းနာေန
ျပန္ၿပီ၊ က်ဳပ္ရင္ေခါင္းနာေနျပန္ၿပီ၊ အစရွိသည္နဲ႔ က်ဳပ္တုိ႔ ငါတုိ႔က ေဝဒနာနဲ႔သြားပူးတယ္..သေဘာက်ပလား၊
ငါ့မွာ ျဖစ္မွျဖစ္ရေလျခင္းဆိုၿပီး ေဝဒနာထဲမွာ ငါသြားေရာတယ္ (မွန္ပါ့)၊ ငါ့ေဝဒနာလုိ႔ ဆုိရမွာလဲ ငါကလည္း
တျခား၊ ေဝဒနာကလည္း တျခား၊ ငါဆုိတာက ရွိတာလဲမဟုတ္ပါဘူး (မွန္ပါ့)၊ ဒီေနရာဟာ ေဝဒနာေပၚၿပီ 
ဒီေနရာ ေဝဒနာပ်က္တယ္၊ ဟိုေနရာမွာ ေဝဒနာေပၚၿပီး ဟိုေနရာ ေဝဒနာပ်က္တယ္၊ ဒီလုိသာ ဉာဏ္နဲ႔လုိက္
ေနပါ၊ ေဝဒနာေပၚရာကို ျဖစ္ပ်က္လုိက္ေနပါလုိ႔ သတိေပးလုိက္တယ္၊ ေဝဒနာနဲ႔ ငါနဲ႔ မေရာေစနဲ႔လုိ႔ ဘုရားက
ဒီလူမမာကို ဒါပဲေဟာေနတယ္၊ ေဝဒနာက ဘာခႏၶာတံုး (ေဝဒနာကၡႏၶာပါဘုရား)၊ ေဝဒနာကၡႏၶာဆိုတာ ေဝဒ
နာေစတသိက္ပဲ၊ နာမ္ဓမၼတစ္မ်ိဳးပဲ၊ ဒိ႒ိနာမ္နဲ႔ ေဝဒနာကို သြားၿပီးေရာပစ္ေနၾကတာ၊ ဒကာ ဒကာမေတြ၌၊
"ေဝဒနံ အတၱေတာ သမႏုႆတိ"ဆိုၿပီး၊ ေသခါနီးေတာင္ ဒိ႒ိကျဖစ္လာတတ္တယ္၊ ကိုယ္မွာေပၚတဲ့
ေဝဒနာကို ဝမ္းထဲက ဒိ႒ိေစတသိက္က သြားၿပီးသကာလ အဲ..ဒီေဝဒနာဟာ ငါပဲလုိ႔ တခါးတည္း ဒိ႒ိစြဲစြဲသြား
တာနဲ႔ ကိုယ္က်ိဳးနည္းတယ္။
ေဝဒနာဟာ ေဝဒနာကၡႏၶာ၊ ေဝဒနာကၡႏၶာသည္ကား ဆိုရင္ျဖင့္မိစာၦဒိ႒ိနဲ႔သြားမေရာဘဲနဲ႔ သမၼာဒိ႒ိနဲ႔ 
လွည့္ပစ္လုိက္၊ ေဝဒနံအနိစၥေတာ သမႏုပႆတိ၊ ေဝဒနာဟာအနိစၥပဲလို႔ ႐ႈေပးလုိက္ (မွန္ပါ့)၊ ဒါျဖင့္ ေဝဒနာ
ကို အတၱေတာန သမႏုပႆတိ၊ ေဝဒနာဟာ ငါမဟုတ္ဘူး၊ ဒီဥစၥာအနိစၥသာဟုတ္တယ္၊ ဒကာ ဒကာမတြမွာ
ဘယ္လုိျဖစ္လာသတံုးလုိ႔ဆိုရင္ ေဝဒနာေပၚတုိင္းေပၚတိုင္း ဝိပႆနာမဂ္ဉာဏ္ ရ ရလာတယ္၊ ဘယ္လုိ႔ မဂ္
ဉာဏ္ရလာပါလိမ့္ဆိုေတာ့ ေဝဒနာကျဖစ္ပ်က္၊ ငါမဟုတ္မွန္းသိတာကမဂ္၊ ငါမွမဟုတ္ပဲ၊ အနိစၥပဲလုိ႔ သူသိ
လုိက္ၿပီ၊ သူသိလုိက္ေတာ့ မဂ္မျဖစ္သြားဘူးလား (ျဖစ္သြားပါတယ္ဘုရား)၊ ဒါျဖင့္ ဖဂၢဳနရဟန္းကေလးကို 
ေဝဒနာနဲ႔ ငါနဲ႔မေရာေစနဲ႔ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ရွင္းၾကၿပီလား (ရွင္းပါၿပီဘုရား)၊ ဘုရားသခင္ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး
က ေဟာၿပီးသကာလ ေဝဒနာနဲ႔ ငါနဲ႔မေရာတဲ့ နည္း႐ႈပါလုိ႔ ေျပာလုိက္တဲ့ အခါက်ေတာ့ ေဝဒနာဟာ ငါမ
ဟုတ္ဘူး၊ အနိစၥသာဟုတ္တယ္ ေဝဒနာေပၚတုိင္း ငါ႐ႈေနရတာေပါ့ဗ်ာ၊ ေဝဒနာနံခေယာ ဘိကၡဳဆိုတဲ့အတိုင္း
ျဖစ္သြားတယ္ ဆုိၾကပါစို႔၊ ေဝဒနာကုန္ေအာင္ ႐ႈႏုိင္တဲ့ ရဟန္းေလးျဖစ္သြားတယ္၊ ေဝဒနာကုန္တယ္ဆိုတာ
နဂိုလ္က ေဝဒနာလုိ႔သာ ဆိုတယ္၊ ကိုယ္႐ႈေတာ့ အနိစၥပဲေတြ႔တယ္၊ မကုန္ဘူးလား၊ ကုန္သလား (ကုန္ပါ
တယ္ဘုရား)၊ ႐ႈတဲ့ဉာဏ္နဲ႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဘာေတြ႔သတံုး (အနိစၥပဲေတြ႔ပါတယ္ဘုရား)၊ အဲဒီ..အနိစၥေတြ႔
ၿပီးေနေတာ့ ဖဂၢဳနမွာ အရင္လုိ မ်က္ႏွာငယ္မေနေတာ့ ေဝဒနာနဲ႔ ငါနဲ႔ကြဲသြားၿပီဆုိတာသိႏိုင္တယ္၊ ေဝဒနာကို
ျဖစ္ပ်က္သေဘာသိေသာေၾကာင့္ ေဝဒနာပစၥယာ တဏွာေကာလာရဲ႕လား (မလာပါဘုရား)၊ မာဟေရာ...
ဒိ႒ိေကာ..(မလာပါဘုရား)။
ဒါျဖင့္ ကာမာသဝ ဘဝါသဝ ဒိ႒ာသဝ၊ အဝိဇၨာသဝ ဆိုတဲ့ အာသေဝါကုန္သြားတယ္၊ ေသာ-ထုိရဟန္းသည္၊
ေဝဒနံ-ေဝဒနာကို ပရိညာယ၊ ဪ ဒီဥစၥာသည္ ျဖစ္ၿပီးပ်က္တဲ့သေဘာ မွတစ္ပါး ဘာမွမရွိပါတကားဟု ပုိင္း
ျခားဆင္ျခင္သိျမင္ႏုိင္ေသာေၾကာင့္ ဒိေ႒ဝ ဓေမၼအနာသေဝါတဲ့၊ ေဝဒနာ ပစၥယာ မဂ္သာျဖစ္ေနေတာ့ တဏွာ
ဒိ႒ိလာေသးရဲ႕လား (မလာပါဘုရား)၊ အဝိဇၨာေရာ (မလာပါဘုရား)၊ ဒီကေန႔ ႐ႈတာကဘာပါလိမ့္ (မဂၢင္ပါဘ
ဘုရား)၊ မဂၢင္နဲ႔ သိပါတယ္၊ ဒကာ ဒကာမတုိ႔၊ ပရိညာယ၊ ဒါဟာ အျဖစ္အပ်က္မွတစ္ပါး ဘာမွ မဟုတ္ပါလား
လုိ႔၊ ပိုင္းျခားၿပီးသိလုိက္တဲ့အတြက္၊ ေဝဒနာနဲ႔ ဒီကငါနဲ႔ေကာ ေရာေသးလား (မေရာပါဘုရား)၊ ေဝဒနာသည္
အျဖစ္ပ်က္ပါဘဲဆိုသျဖင့္ အဝိဇၨာသဝေကာ လာေသးရဲ႕လား (မလာပါဘုရား)၊ မဂ္ပဲ ျဖစ္ပ်က္သာ အစစ္ပါပဲ
ဆိုၿပီး ပိုင္ပိုင္ႏုိင္ႏုိင္ သိလုိက္တာနဲ႔ ေဝဒနာကို ပိုင္ပိုင္ႏုိင္ႏုိင္သိတာဟာ ဒုကၡသစၥသိတာပါပဲ၊ ေဝဒနာကို ငါစြဲ
ရင္ဒိ႒ာသဝျဖစ္မယ္၊ လာေသးရဲ႕လား (မလာပါဘုရား)၊ ဘယ္သူက လာေသးသတံုး (မဂ္လာပါတယ္ဘုရား)
မဂ္လာတာပဲရွိတာပဲ၊ မဂ္မလာရင္ေတာ့ သူတို႔လာရမယ္၊ ဒါျဖင့္ ေဝဒနာေပၚတုိင္း ျဖစ္ပ်က္ကို ပိုင္ပိုင္ႏုိင္ႏိုင္
သိေသာေၾကာင့္ ေနာက္က အာသဝမလာရဘူး၊ ဘယ္လုိဆုိၾကပါမလဲ (ေဝဒနာကို ပိုင္းျခားသိလုိ႔ပါဘုရား)၊
ဘာနဲ႔ပိုင္းျခားသိသလဲ (မဂ္နဲ႔ပိုင္းျခားသိပါတယ္ဘုရား)၊ မဂ္နဲ႔ပုိင္းျခားၿပီး ေဝဒနာကေလးေတြဟာ ျဖစ္ပ်က္
ေနတယ္လုိ႔သိတယ္၊ အဲဒါ ပိုင္းျခားသိတာပဲ (မွန္ပါ့)။
ေဝဒနာကေလးဟာ ဘယ္လုိေနပါလိမ့္ (ျဖစ္ပ်က္ေနပါတယ္ဘုရား)၊ ျဖစ္ပ်က္ေနတယ္လုိ႔ ေဟာဒီက 
မဂ္ကပုိင္ပုိင္ႏုိင္ႏုိင္သိတယ္၊ မဂ္က ဘယ္လုိသိေနပါလိမ့္ (ပိုင္ပိုင္ႏုိင္ႏုိင္သိေနပါတယ္ဘုရား)၊ ေသာ ေဝဒနံ
ပရိညာယ၊ ေသာ-ထုိရဟန္းသည္၊ ေဝဒနံ-ေဝဒနာကို၊ ပရိညာယ-ျဖစ္ပ်က္ဟု ပိုင္ပုိင္ႏုိင္ႏုိင္သိေသာေၾကာင့္၊
ဒိေ႒ဝဓမၼ-ယခုမ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္လွ်င္ အနာသေဝါ၊ အာသေဝါကင္းတယ္တဲ့ (မွန္ပါ့)၊ ေဝဒနာ ေပၚတုိင္း
ျဖစ္ပ်က္ပဲလုိ႔ သိေနလုိ႔ရွိရင္ ေနာက္က အာသဝေတြ ေသေသခ်ာခ်ာ ကုန္ႏုိင္တယ္၊ ရွင္အာနႏၵာ က်န္ေနရစ္
ေတာ့ သူ႔ေရွ႕မွာ ဖဂၢဳနဆိုတဲ့ ရဟန္းကေလးက ေခါင္းကေလးေတာင္ဖက္ေစာင္းၿပီး စုတိစိတ္က်တယ္ (မွန္ပါ့)၊ စုတိစိတ္က်သြားေတာ့ ရွင္အာနႏၵာက ၾကည့္တယ္၊ စကၡဳမ်က္လံုး ၾကည့္ျပန္ေတာ့လည္း သူေသ
မ်က္လံုးနဲ႔မတူဘူး၊ နားၾကည့္လုိက္လဲသူမ်ားကို က်ိဳးေကြးေနတယ္မဟုတ္ဘူး၊ လူေသနားနဲ႔မတူဘူး၊ ႏွာ
ေခါင္းၾကည့္လုိက္ျပန္လဲ၊ ကၽြံသြားတယ္၊ ေဖာင္းလာတယ္ မရွိဘူး၊ လူရွင္ကိုယ္အတုိင္းပဲ (မွန္ပါ့)၊ ဝိဉာဏ္
ေတာ့ ခ်ဳပ္သြားၿပီတဲ့၊ သို႔ေသာ္လဲ အကုန္လူေကာင္း အတုိင္းျဖစ္ေနေတာ့ ထူးတယ္ဆိုေတာ့ ရွင္အာနႏၵာက
ဘုရားရွိသြားျပန္တယ္၊ ေသေပမဲ့ သူမ်ားေသပံုနဲ႔မတူဘူး၊ ေခါင္းကလည္း ေတာင္ဘက္ေစာင္းတယ္၊ စကၡဳ၊
ေသာတ၊ ဃာန၊ဇိဝွာ၊ အိေႁႏၵေတြလည္း ဘာမွ မညိဴးဘူး ဘုရားလုိ႔ေလွ်ာက္ေတာ့ ဘုရားက အာနႏၶာ ေသခါ
နီးမွာ ေဝဒနာႏုပႆနာ႐ႈၿပီး ေဝဒနာကို ပိုင္ပိုင္ႏုိင္ႏုိင္သိလို႔ အာက္သံသရာသြားတတ္တဲ့ အာသေဝါကုန္ၿပီး
ေသတဲ့ အနာဂါမ္ေသတာလုိ႔ ေျဖလုိက္တယ္၊ ရိပ္မိၿပီးလား (ရိပ္မိပါၿပီဘုရား)။
  အနာဂါမ္ျဖစ္သြားတာတဲ့ (မွန္ပါ)၊ ဒါဟာ ေသခါနီးမွျဖစ္တာ၊ အနာဂါမ္ဆိုေတာ့ ဒကာ ဒကာမေတြစိတ္ခ်ရၿပီ
မဟုတ္လား၊ အနာဂါမ္ဆိုတာ ကာမဆယ့္တစ္ဘံုးဆိုတဲ့ ဒီလူ႔ျပည္တို႔၊ နတ္ျပည္တို႔ကို လံုးဝမလာေတာ့ဘူး၊
ျဗဟၼာ့ျပည္ကေနၿပီး နိဗၺာန္ကူးေတာ့မွာပဲ၊ ရွင္းၿပီလား (ရွင္းပါၿပီဘုရား)၊ ဒကာ ဒကာမတုိ႔ မေသခင္ဘဲ 
ေအာက္သံသရာလည္ေစတဲ့ အာသေဝါကုန္တယ္၊ ေသေတာ့ သူမ်ားပံစံနဲ႔ တူေသးရဲ႕လား (မတူပါဘုရား)၊
ဘုရားသခင္ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက ေဟာလုိက္ေတာ့ ေဝဒနာကို ငါနဲ႔မေရာပါေစနဲ႔၊ မိစာၦဒိ႒ိနဲ႔မေရာေစနဲ႔၊
သမၼာဒိ႒ိနဲ႔ ၾကည့္လုိက္စမ္းပါ ဆိုေတာ့ ျဖစ္ၿပီးပ်က္တာပဲ သူျမင္တာပဲ၊ ဒါေတြခ်ည္းျမင္ၿပီး ဒါေတြ႐ႈၿပီး ေသ
လုိက္ေတာ့ ဒကာ ဒကာမတို႔ သံုးမဂ္ကိုရတယ္၊ သံုးမဂ္ သံုးဖုိလ္ရတယ္၊ ဒါနဲ႔ ရွင္အာနႏၵာက ဘုရားကိုသြား
ေလွ်ာက္ေတာ့ ဘုရားက ဖဂၢဳနဟာ အနာဂါမ္တည္သြားတယ္လုိ႔ ေထာက္ခံခ်က္ေပးလုိက္တယ္၊ ဒါနဲ႔ ဘုရား
က ဖဂၢဳနကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး အေၾကာင္းေပၚလာတယ္၊ သံဃာေတာ္ေတြေကာ၊ ပရိသတ္ေတြေရာစုၾကဟု
အမိန္႔ရွိတယ္၊ ေသနည္းသင္ေပးမွာ၊ ဒကာ ဒကာမတို႔ ေသနည္းဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးရွိသတံုး (ေျခာက္မ်ိဳးရွိပါတယ္
ဘုရား)၊ ပုထုဇဥ္အတြက္မွာ သံုးမ်ိဳး၊ အထက္အရိယာ ပုဂၢိဳလ္မ်ားမွာ သံုးမ်ိဳးစီရွိၾကတယ္၊ ပုထုဇဥ္ေသနည္း
သံုးမ်ိဳးက ဖဂၢဳနေသတာကို သိၾကရၿပီ၊ အေလာင္းသြားၾကည့္ေတာ့ ဣေႃႏၵေတြ ဘယ္ေတာ့မွ မခ်ိဳ႔တဲ့ဘူးဆုိ
တာလဲသိၾကရၿပီ၊ အဲဒီေတာ့ သူဟာနဂိုရ္တံုးကေတာ့ သကၠာယဒိ႒ိမျပဳတ္ဘဲနဲ႔ ေနခဲ့တယ္၊ ေဝဒနာနဲ႔ ငါနဲ႔ေရာ
ေနတယ္ဆိုေတာ့ ေဝဒနာအတၱေတာ သမႏုပႆတိဆိုတဲ့အတုိင္း သကၠာယဒိ႒ိျပဳတ္ပါရဲ႕လား (မျပဳတ္ဘု
ရား)၊ ဘုရားကလားၿပီး အတၱျဖဳတ္ေပးလုိက္တဲ့ အခါက်ေတာ့ အတၱကအနတၱျဖစ္မသြားဘူးလား (ျဖစ္သြားပါ
တယ္ဘုရား)၊ ျဖစ္သြားတဲပအတြက္သူ႔မွာ ေသနည္းကမွန္သြားတယ္၊ ေဝဒနာကို ပိုင္းျခားသိၿပီးသကာလ
သြားေသေၾကာင့္ မေသခင္ဘဲ သူနဲ႔ဆုိင္ရာ ေအာက္အာသဝေတြအကုန္ ကုန္တယ္၊ မကုန္ဘူးလား (ကုန္ပါ
တယ္ဘုရား)၊ ေကာင္းၿပီ၊ ဒါျဖင့္ ေသနည္းဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးတံုး (သံုးမ်ိဳးပါဘုရား)။

 -  ဘုရားေဟာတဲ့ ေဝဒနာနဲ႔ငါမရာတဲ့တရားကို ကုိယ္က ႐ႈပြားၿပီး ေသရေသာ္လည္းေကာင္း၊

-  ဘုရား၏ တပည့္သားမ်ား၏ ေဝဒနာနဲ႔ ငါနဲ႔မေရာတဲ့တရားကို၊ ျဖစ္ပ်က္႐ႈတတ္တဲ့ တရား
ကိုေဟာလုိ႔ နာၾကားၿပီး ကိုယ္က ႐ႈပြားၿပီး ေသရေသာ္လည္းေကာင္း သို႔မဟုတ္...

-  ေဟာမည့္ပုဂၢိဳလ္ အထက္ပါပုဂၢိဳလ္ႏွစ္မ်ိဳးစလံုးမရွိဘူးဆိုရင္ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ျဖစ္ပ်က္႐ႈၿပီး
သကာလ ေဝဒနာနဲ႔ ငါနဲ႔ မေရာတဲ့အလုပ္ကုိ လုပ္ၿပီးေသခဲ့ရေသာ္လည္းေကာင္း၊

ေသာတပန္၊ သကဒါဂါမ္၊ အနာဂါမ္တည္ၿပီးေသႏိုင္တယ္၊ ဖဂၢဳနေသနည္းမ်ိဳး၊ ဒါ..စိတ္သာခ်ေပေတာ့၊ 
သေဘာက်ၿပီးလား (က်ပါၿပီးဘုရား)၊ ဒကာ ဒကာမတုိ႔ ဘုရားထံမွ တရားနာဖုိ႔ဆုိတာ ဘုရားကလည္း မရွိ
ေတာ့ပါဘူး၊ ဒါေၾကာင့္ (၁) နံပါတ္ကလြတ္သြားၿပီ၊ (၂) နံပါတ္ဆိုတာကလည္း ခင္ဗ်ားတုိ႔ကလည္း ဖ်တ္ခနဲ
ေသခ်င္ေသတာမ်ိဳး၊ ဒီလုိ ဆရာေလွ်ာက္ရွာလို႔လည္း ေတြ႔ခ်င္မွေတြ႔တားကိုး၊ ေသမွာက ဘယ္သူမွ အခ်ိန္
သိၾကတာမဟုတ္ဘူး၊ ေသမွာသာသိတယ္၊ ဒီအထဲမွာ ဒကာ ဒကာမေတြ အခ်ိန္သိတဲ့ ဒကာ ဒကာမေတြ
တစ္ေယာက္မွမပါဘူး (မွန္ပါ့)၊ ပါၾကရဲ႕လား (မပါပါဘူးဘုရား)၊ ဒါျဖင့္ ဒကာ ဒကာမတုိ႔ ဘယ္နည္းအေကာင္း
ဆံုးလုိ႔ဆိုတာ...ကိုယ့္အတြက္မွာျဖင့္ ေဝဖန္ပါေတာ့ဆိုေတာ့ (၃) နံပါတ္နည္းအေကာင္းဆံုးပဲ၊ နံပါတ္ (၃)၊
အေကာင္းဆံုးဆိုတာ ေဝဒနာကၡႏၶာနဲ႔ ဉာဏ္နဲ႔ တြဲလုိက္ၾကပါ (မွန္ပါ့)၊ ရွင္းၾကၿပီလား (ရွင္းပါၿပီဘုရား)၊
(၁) နံပါတ္ ဘာျဖစ္လုိ႔မေမွ်ာ္ရတာတံုး (ဘုရားပရိနိဗၺာန္စံသြားပါၿပီဘုရား)၊ ဘုရားမရွိေတာ့လို႔ ဘုရားကေသ
ခါနီးလာေဟာခဲ့လုိ႔ ကုိယ္က ႏွလံုးသြင္းရင္လည္း ဒါဟာ အနာဂါမ္ထိေရာက္ေအာင္ ထည့္ႏုိင္တယ္လုိ႔
ေဟာတာကိုး (မွန္ပါ့)၊ အဲဒီေတာ့ (၁) နံပါတ္က ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကုန္သြားၿပီး၊ (၂) နံပါတ္ကလည္း ဘယ္လုိ႔
စဥ္းစားၾကမယ္၊ (ကိုယ္ေသမည့္အခ်ိန္မသိလုိ႔ပါ)၊ ေသမည့္အခ်ိန္ကို မသိလုိ႔ဥစၥာ။
ဒကာ ဒကာမေတြဟာ တုိ႔ဘုန္းႀကီးပင့္ထားတယ္၊ တုိ႔ဆရာ ပင့္ထားမယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္လည္း မျဖစ္ႏုိင္သလုိပါ
ပဲ၊ သိေနရင္ေတာ့ ဟုတ္တာေပါ့၊ ေသခ်ိန္ကို ဘယ္သူမွ သိတာမဟုတ္ဘူး၊ အဲဒီေတာ့ (၂) နံပါတ္ကိလည္း
ခင္ဗ်ားတုိ႔ အားမကိုးနဲ႔၊ အားကိုးလုိ႔ေကာတည့္ပါမလား (မတည့္ပါဘုရား)၊ ဘာျဖစ္လုိ႔မတည့္သတံုး (ေသမည့္အခ်ိန္ မသိလုိ႔ပါဘုရား)၊ ေသခ်ိန္သိတဲ့ပုဂၢိဳလ္ ဒီအထဲမွာ ဘယ္သူပါၾကသလဲ (ဘယ္သူမွမပါပါ
ဘုရား)၊ မသိေတာ့ ဒုတိယအခ်က္ကို အားကိုးလုိ႔ေတာ္ပါမလား (မေတာ္ပါဘုရား)၊ ဒါျဖင့္ ဘာအားကိုးၾက
မလဲ (၃-နံပါတ္ပါ)၊ (၃) နံပါတ္ကေတာ့ မိမိသႏာၱန္ရွိတဲ့ ေဝဒနာကို မိမိဉာဏ္နဲ႔သာျဖစ္ပ်က္႐ႈ (မွန္ပါ့)၊ 
မိမိသႏာၱန္ရွိတဲ့ ေဝဒနာကုိ မိမိဉာဏ္နဲ႔သာျဖစ္ပ်က္႐ႈၿပီး ေသလုိက္ပါတဲ့၊ ဘယ္က်ေအာင္ျဖစ္ႏိုင္သတဲ့တံုး
(အနာဂါမ္က်ေအာင္ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ဘုရား)၊ ေသာတာပန္လဲျဖစ္ႏုိင္တယ္၊ သကဒါဂါမ္လဲျဖစ္္ႏုိင္တယ္၊ အလြန္ဆံုး အနာဂါမ္လဲျဖစ္ႏုိင္တယ္၊ ဒါပုထုဇဥ္ ေသရင္ေျပာတာ။
အနာဂါမ္ေသရင္ေတာ့ ရဟႏာၱျဖစ္ႏိုင္တယ္၊ ဒီသံုးခ်က္နဲ႔ ႀကံဳလုိ႔ရွိရင္ (မွန္ပါ့ဘုရား)၊ အဲဒီေတာ့ အဂၤုတၳိဳရ္
ပါဠိေတာ္မွာ ဖဂၢဳနအေၾကာင္းျပၿပီး ဘုရားကိုယ္တုိင္ ရွင္အာနႏၵာကိုေဟာတာ၊ ဒီေတာ့ ဒကာ ဒကာမတို႔၊
အင္မတန္းအဖုိးတန္တဲ့ အဓိပၸါယ္ဟာ ရွင္းသြားၿပီလား (ရွင္းသြားပါၿပီဘုရား) ဪ...ဒါျဖင့္ တုိ႔သည္ကား
ဆိုလုိ႔ရွိရင္ ငါေသရင္ ဘယ္ေရာက္မွာတံုးလို႔ ဘာမွေတြးမေနနဲ႔၊ ေအာက္သံသရာသြားတဲ့ အာသဝကုန္ရင္
ေအာက္သံသရာမေရာက္တာပဲ၊ တခ်ိဳ႕က်ေတာ့လည္း သားကေလး ေခၚေပးပါဦး၊ ပစၥည္းကေလး အစရွိ
သည္နဲ႔ သံုးပံုပံုၿပီးသကာလ ဒါကေလးကေတာ့ က်ဳပ္အတြက္ သၿဂႋဳလ္ဖုိ႔၊ က်န္တာေတြကေတာ့ ဘယ္သူ
ေတြ ဘယ္သူေတြယူၾက၊ စသည္နဲ႔လုပ္ေလ့ရွိၾကတယ္၊ အဲဒါ မေကာင္းေသးဘူး၊ သားခင္တဲ့ တဏွာရယ္၊ 
အဲဒီေတာ့ ဒကာ ဒကာမတုိ႔ နန္းေတာ္အိမ္ေတာမွ ဆင္ျဖဴေတာ္ျဖစ္႐ုံ စသည္ေလာက္ပဲရွိမယ္၊ အိမ္ေတာ္မွာ
ျဖစ္ရတာ ခုႏွင္က က်ဳပ္ေသတဲ့အခါ က်လုိ႔ရွိရင္ ဘာလုပ္ဖုိ႔ညာလုပ္ဖိုဆိုတဲ့ ကုသိုလ္ကေလးမ်ိဳးကသြားၿပီး
အက်ိဳးေပးတယ္၊ အဲဒီေတာ့ ဒကာ ဒကာမတုိ႔ ဒီေသနည္းသံုးမ်ိဳးသည္ အင္မတန္အေရးႀကီးတယ္ဆိုၿပီး
ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး ႏႈတ္ကဖြင့္ေဟာတာလုိ႔မွတ္ပါ၊ အေရးမႀကီးတာကို ၿပံဳးေတာင္မၿပံဳးဘူးလုိ႔
ခဏ ခဏ မေျပာခဲ့ဘူးလား (ေျပာခဲ့ပါတယ္ဘုရား)၊ အေရးမႀကီးတဲ့အလုပ္ဆိုလုိ႔ရွိရင္ ဘုရားက အသံေတာ္
ထြက္ရမွာေဝးလုိ႔ ၿပံဳးေတာင္မၿပံဳးဘူး၊ ၿပံဳးလာလုိ႔ရွိရင္ေတာင္မွ ကယ္တင္ခ်င္လို႔ပဲမွတ္၊ ထုတ္ေဖာ္ေဟာလုိ႔
ရွိရင္ျဖင့္ အထေျမာက္ႏိုင္တဲ့အလုပ္မုိ႔ ထုတ္ေဖာ္ေျပာတာလို႔မွတ္ (မွန္ပါ့)၊ (၁) နံပါတ္လဲ က်ဳပ္တိုဘုရားနဲ႔
မေတြ႔ႏိုင္ေတာ့ ပယ္လုိက္၊ (၂) နံပါတ္လဲ ေသခ်ိန္မသိလုိ႔ ပယ္လုိက္၊ (၃) နံပါတ္ကိုပဲ ႏွလံုးသြင္းၾက
ပါလုိ႔ တိုက္တြန္းပါတယ္ (မွန္ပါ့)၊ ရွင္းၿပီလား (ရွင္းပါၿပီဘုရား)။

ဤေကာင္းမႈကုသုိလ္ကံ
ေစတနာအေပါင္းတုိ႔သည္ အားထုတ္ဆဲျဖစ္ေသာ
ဝိပႆနာဉာဏ္မွ မဂ္ဉာဏ္သို႔ေက်းဇူးျပဳျခင္းငွာ
အေထာက္အပံ့ ပစၥည္းအျဖစ္ျဖင့္
တည္ရွိပါေစသတည္း ။

အရွင္ဉာဏဓဇ
မုိးကုတ္ဝိပႆနာ မဂၤလာမဂၢင္ရိပ္သာ
ပင္မသံေဝဇနိယဌာန
အမရပူရၿမိဳ႕ ။

No comments:

Post a Comment