Sunday, March 10

မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ရထားထြက္ခါနီးၿပီ

ကဲ..တရားနာတဲ့လူကလဲ ခႏၶာၾကည့္ၿပီးနာရတယ္၊ ေဟာတဲ့ပုဂၢိဳလ္ဟာလဲ ခႏၶာၾကည့္ၿပီးေဟာမယ္၊ ဘာဝနာ
ပြားၿပီးေဟာတဲ့အတြက္ ဘာဝနာပြားၿပီးနာရမယ္၊ ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ တရားကပို႔လိုက္လို႔ ဒီလူျပည္ေရာက္လာ
တာ၊ ဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားတို႔ "တရားသာအမိ၊ တရားသာအဖ"ပါပဲ၊ ဒီေတာ့တရားပဲ အားကိုးစရာရွိေတာ့ ဒီလို
ေသေသခ်ာခ်ာမွတ္ပါ၊ သာဓကလံုေလာက္ေအာင္ရွင္းျပမယ္၊ ျမတ္စြာဘုရားဟာ ဘုရားျဖစ္လာေတာ့ဪ
ငါအတုမရွိတဲ့ ဘုရားေတာ့ျဖစ္လာၿပီ၊ ငါ့ထက္ သီလ သမာဓိ ပညာအားျဖင့္သာတဲ့ပုဂၢိဳလ္ရွိရင္ ကိုးကြယ္
ဆည္းကပ္ပူေဇာ္မယ္ဆိုၿပီး ၃၁-ဘုံမွာေလ်ာက္ၿပီးၾကည့္လုိက္ေတာ့၊ သူ႔ထက္သာတဲ့ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္မွ
မျမင္ဘူး၊ မျမင္ေတာ့ ငါဘယ္ႏွယ့္ေၾကာင့္ ဘုရားျဖစ္လာရပါလိမ့္မတံုးလို႔ေတြးဆင္ျခင္လိုက္ေတာ့ တရား
ေၾကာင့္ (တရားအားထုတ္လို႔) ဘုရားျဖစ္လာတာပဲ၊ တရားပဲကိုးကြယ္မွျဖစ္မယ္လို႔ ဆံုျဖတ္ေတာ္မူတယ္။
ဒါျဖင့္ခင္ဗ်ားတို႔လဲ တရားကပို႔လို႔ ဒီလူ႔ျပည္ေရာက္လာတာ၊ ဒီကေန႔ေသလြန္တဲ့ အခါမွာလဲတရားပို႔တဲ့ဆီ
သြားရမွာပဲ၊ ဒီေတာ့ ဘယ္တရားပို႔တာ ႀကိဳက္တယ္ဆိုတာ တရားကိုေရြးရမယ္၊ ဘုန္းႀကီးကေဝဖန္ျပမယ္
တရားက ၅-မ်ိဳးရွိတယ္၊"အကုသိုလ္တရား၊ ဒါနကုသိုလ္တရား၊ သီလကုသိုလ္တရား၊သမထကုသိုလ္တရား
ဝိပႆနာကုသိုလ္တရား"လို႔ ၅-မ်ိဳး ရွိတယ္၊ ဘယ္တရားပို႔တာ ႀကိဳက္သလဲ။
(၁) အကုသိုလ္တရား ကေတာ့အပါယ္ ၄-ပါးပို႔တယ္၊ ဒါကိုခင္ဗ်ားတို႔ မႀကိဳက္ဘူး။ (၂) ဒါနကုသိုလ္တရား
ကေတာ့ လူ႔ျပည္နဲ႔ နတ္ျပည္ပို႔တယ္၊ လူ႔ျပည္ နတ္ျပည္မွာ အိုေဘး နာေဘး ေသေဘးေတြရွိတယ္ဆိုေတာ့
ဒါလဲႀကိဳက္စရာမဟုတ္ဘူး။ (၃) သီလကုသိုလ္တရား ကလဲ နတ္ျပည္ကစၿပီ"အကနိ႒"ျဗဟၼာဘံုထိေအာင္
ပို႔တယ္၊ အိုေဘး နာေဘး ေသေဘးေတြရွိေတာ့ ဒါလဲႀကိဳက္စရာမဟုတ္ဘူး၊ အိုနာေသဒုကၡသစၥာရွိတဲ့ဆီ
သြားလို႔လဲမေတာ္ဘူး။ (၄) သမထကုသိုလ္ အားထုတ္ေတာ့ သူကျဗဟၼာ့ဘံု ၂၀-လံုးကိုပို႔မယ္၊ ျဗဟၼာ့ဘံု
ေတြမွာ သက္တမ္းရွည္လြန္းေတာ့ သက္ဆိုးရွည္ေနတာပဲ၊ ခႏၶာဝန္ထမ္းၿပီး အိုေဘး နာေဘး ေသေဘးေတြ
နဲ႔ အတူတူေနရတာျဖစ္လို႔၊ ဒီတရားပို႔တဲ့ဆီကိုလဲႀကိဳက္လို႔မေတာ္ဘူး၊ ဒီ ၄-ခ်က္ကိုခင္ဗ်ားတုိ႔ မႀကိဳက္သင့္
ဘူး ေနာက္ဆံုးျဖစ္တဲ့။ (၅) ဝိပႆနာကုသိုလ္ တရားကေတာ့ ဒုကၡသိမ္းၿငိမ္းရ နိဗၺာန္ပဲပို႔မယ္၊ ဒါကိုႀကိဳက္
ရမယ္။ ကိုင္းဒါျဖင့္ခင္ဗ်ားတို႔ တရားပို႔လုိ႔ခုဒီလူ႔ျပည္ေရာက္လာၿပီ၊ ေနာက္တစ္ခါ ဘယ္တရားပို႔တဲ့ဆီ သြား
မတံုး၊ သစၥာသိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဆိုရင္ ဒုကၡသစၥာဆီမသြားခ်င္ေတာ့ဘူး၊ ဒုကၡသစၥာမရွိတဲ့ဆီပဲ သြားခ်င္မယ္၊ ဒါျဖင့္
ဒုကၡသစၥာမရွိတဲ့ဆီသြားခ်င္တယ္ဆုိရင္ ဝိပႆနာကိုႀကိဳးစား၊ မဂ္ဆိုက္ေအာင္လုပ္၊ မဂ္ကေတာ့ နိဗၺာန္မွ
တစ္ပါး ဘယ္မွမပို႔ဘူး၊ ဒုကၡထဲမပို႔ေတာ့ဘူး၊ ဝိပႆနာ (မဂ္) ကေတာ့ ကိေလသာဝဋ္ကိုလဲျဖတ္တယ္၊ ကမၼ
ဝဋ္ကိုလဲျဖတ္တယ္၊ ကမၼဝဋ္ျပတ္ေတာ့ ဝိပါကဝဋ္မလာေတာ့ဘူး၊ ဒီေတာ့ ဝိပႆနာ (မဂ္) ဟာ ဝဋ္ ၃-ပါး
ကၽြတ္တဲ့ဆီပို႔တယ္၊ ခင္ဗ်ားတို႔ တရားပို႔တဲ့ဆီ မေရြးတတ္မွာစိုးလို႔ အခုလိုေဝဖန္ရွင္ျပေနရတာ။
ဘယ္တရားကပို႔တယ္ဆိုတာ သိထားရမယ္၊ တခ်ိဳ႕တရားကပို႔လိုက္တာ အပါယ္ ၄-ပါးေရာက္သြားတာပဲ၊
တခ်ိဳ႕တရားကပို႔လိုက္တာ နတ္ျပည္ေရာက္ၿပီး ကၽြမ္းထိုးေမွာက္ခုံျဖစ္ၿပီး အပါယ္ျပန္က်တယ္၊ တခ်ိဳ႕တရား
ကပို႔လိုက္တာ ျဗဟၼာ့ျပည္ေရာက္ၿပီး ကၽြမ္းထုိးေမွာက္ခံုျဖစ္ၿပီး အပါယ္ျပန္က်တာပဲ။ ဒီတရားေတြကို ခင္ဗ်ား
တို႔ အားထားလို႔ ေတာ္ပါ့မလား၊ မေတာ္ဘူး၊ မေတာ္ဘူးဆိုတာ သစၥာသိလို႔ ထြက္လာတဲ့အသံပဲ၊ အဲဒီလို
သစၥာသိေတာ့ ဘယ္နတ္ျပည္ ျဗဟၼာ့ျပည္ကိုမွ မသြားခ်င္ေတာ့ဘူး၊ ဘာျဖစ္လို႔"အို နာေသ"ရွိေနလို႔၊ ပထမ
ေပ်ာ္သလိုလိုနဲ႔ ေနာက္ ဒုကၡႀကီးနဲ႔ဇာတ္သိမ္းရလိမ့္မယ္၊ သစၥာသိတဲ့ပုဂၢိဳလ္က်ေတာ့ အုိ နာေသ ရွိတဲ့လူ႔
ျပည္၊ နတ္ျပည္၊ ျဗဟၼာ့ျပည္ကုိမသြားခ်င္ေတာ့ဘူး၊"အို၊ နာ၊ ေသ"မရွိတဲ့နိဗၺာန္ပဲ သြားခ်င္မွာပဲ။ ကုသိုလ္ဆို
တာ ၂-လမ္းရွိတယ္၊ သစၥာမသိပဲ ျပဳလုပ္တဲ့"ဒါန၊ သီလ၊ သမထ"ကုသိုလ္ေတြကေတာ့ လူ႔ျပည္နတ္ျပည္
ျဗဟၼာ့ျပည္ဆိုတဲ့"အို နာ ေသ"ရွိရာ ပို႔လိမ့္မယ္၊ ဒုကၡမလိုခ်င္လို႔ သစၥာသိၿပီးျပဳတဲ့"ဒါန၊ သီလ၊ သမထ"ကု
သိုလ္ေတြဟာလမ္းဆံုးျဖစ္တဲ့နိဗၺာန္ကိုပို႔ေပးတယ္၊ အဲတာ.."ဝိပႆနာ"ကေတာ့ ကိေလသာျဖတ္၊ ကံျဖတ္
အက်ိဳးေပးျဖတ္ (ဝဋ္ ၃-ပါး) ျဖတ္ေလေတာ့၊ ဝဋ္ကၽြတ္တဲ့ေနရာပဲ ပို႔မွာပဲ။ ခင္ဗ်ားတို႔က ပို႔ပါလို႔ ဆိုဖို႔မလိုဘူး၊
ဒါတရားေရြးတတ္ေအာင္ေျပာေနတာ၊ သစၥာမသိတဲ့ပုဂၢိဳလ္က်ေတာ့ တရားပို႔တဲ့ေနရာ မေရြးတတ္ေတာ့၊
ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္း အေကာင္းခ်ည္းလို႔ေျပာမွာပဲ၊ ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္း အေကာင္းခ်ည္းဆိုတာ ကံစီမံသလို
ခံမယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ပဲ၊ သစၥာသိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္က်ေတာ့ ကံစီမံသလိုမခံဘူး ဉာဏ္စီမံသလို ခံလိမ့္မယ္၊ ဝိပႆနာ ဆိုတာဉာဏ္လမ္း၊ ဉာဏ္ကမွျဖစ္ပ်က္ျမင္တာ၊ ဒီေတာ့ ဉာဏ္စီမံရာသြားပါ၊ ကံစီမံတာက ၃၁-
ဘုံ၊ ဉာဏ္စီမံတာက ၃၁-ဘံုအျပင္ဘက္မွ နိဗၺာန္ ရွင္းၿပီလား။
ဉာဏ္စီမံသလုိသြားမယ္ဆိုေတာ့ ဉာဏ္ကလဲ တစ္ခါခြဲရအံုးမယ္၊ ဉာဏ္ကလဲ"ကမၼႆကတာဉာဏ္ကတစ္
မ်ိဳး၊ နာမ႐ူပပရိ ေစၦဒဉာဏ္ကတစ္မ်ိဳး၊ ပစၥယပရိဂၢဟ ဉာဏ္ကတစ္မ်ိဳး၊ ဝိပႆနာဉာဏ္ကတစ္မ်ိဳး၊
မဂ္ဉာဏ္ကတစ္မ်ိဳး"လို႔ ၅-မ်ိဳးရွိျပန္တယ္။ (၁) ကမၼႆကတာဉာဏ္ ဆိုတာ"ေကာင္းတာလုပ္ေကာင္းက်ိဳး
ေပးတယ္"ဆိုတဲ့ ဒီဉာဏ္ကေလးေလာက္လဲ အားကိုးလို႔မျဖစ္ေသးဘူး၊ ဒီဉာဏ္က သုဂတိေတာ့ ပို႔လိုက္
တာပဲ၊ ပို႔ေပမယ့္ ဒိ႒ိတန္းလန္းပါသြားတယ္၊ ငါလုပ္လို႔ငါရတယ္ဆိုေတာ့ ဒိ႒ိကပါသြားတယ္၊ ဒီေတာ့ ဒိ႒ိပါ
သြားတဲ့ ကမၼႆကတာဉာဏ္ပို႔ရာကိုလဲ မလိုက္နဲ႔၊ ဒီဉာဏ္က ဒိ႒ိတန္းလန္းနဲ႔တက္သြားေတာ့ ျပန္က်အံုး
မွာ။ ဥပမာနဲ႔ရွင္းျပမယ္၊ အင္မတန္ႀကီးတဲ ငွက္ႀကီးတစ္ေကာင္ကို အဆိပ္လူးတဲ့ ျမားကေလးနဲ႔ ပစ္လုိက္
ေတာ့ ျမားတံအဖ်ားက ေသးေသးေလးဆိုေတာ့ အဆိပ္ကျဖဳန္းခနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းမျပန္ဘူး၊ မျပန္႔ေသးေတာ့ ငွက္ႀကီးဟာ ပ်ံတက္သြားတယ္၊ ဒါေပမယ့္ အဆိပ္မျပန္ခင္သာ ပ်ံႏိုင္တာ အဆိပ္ျပန္႔ေတာ့ မပ်ံႏိုင္ေတာ့ဘူး
ဗုန္းခနဲ႔ျပန္က်တယ္၊ အဲဒီလိုပဲ ကမၼႆကတာဉာဏ္ဟာ ဒိ႒ိအဆိပ္မျပန္႔ခင္သာတက္တယ္၊ ဒိ႒ိ..အဆိပ္
ျပန္႔တဲ့အခါက်ေတာ့ ဗုန္းဆုိထိုးက်တာပဲ၊ ကုသိုလ္မကုန္ခင္သာ အထက္တက္တာ၊ ဒိ႒ိအဆိပ္ ျပန္႔တာနဲ႔
တစ္ၿပိဳင္နက္ တစ္ခ်က္ထဲက်တာပဲ၊ ကမၼႆကတာဉာဏ္ဟာ ဒိ႒ိကိုမျဖတ္ႏိုင္ဘူး။ ဒိ႒ိအဆိပ္ျပန္႔လာရင္
အပါယ္ ၄-ပါးျပန္ၾကတာပဲ၊ ဒီေတာ့ ဒီဉာဏ္ဟာ အားမကိုးေလာက္ေသးဘူး။
(၂) နာမ႐ူပပရိေစၦဒဉာဏ္။   ။ ဒါျဖင့္ဘယ္ဉာဏ္အားကိုရမလဲလို႔ေမးေတာ့၊ နာမ႐ူပပေစၦဒဉာဏ္ဆိုတာ ရွိ
တယ္၊ ဒုတိယဉာဏ္တက္လာတယ္၊ နာမ္နဲ႔႐ုပ္ခြဲျခားသိတဲ့ ဒီဉာဏ္ကိုအားကိုးပါ၊ ဒီဉာဏ္ကိုအားကိုးလိုက္
ေတာ့ ဪ..သြားခ်င္တာက နာမ္၊ သြားေနတာက ႐ုပ္၊ စားခ်င္တာက နာမ္၊ စားတာက ႐ုပ္ ဆိုေတာ့ နာမ္
႐ုပ္ကြဲတဲ့ဉာဏ္ကေလးကိုရတယ္၊ ဒီဉာဏ္ဟာခုနက"ကမၼႆကတာ"ဉာဏ္ထက္ေတာ့သာတယ္၊ သာေပ
မယ့္လဲ ဒါကိုတကယ္အားကိုးေလာက္ၿပီလို႔မယူနဲ႔အံုး၊ ဘာျပဳလို႔တံုးဆိုေတာ့ သူကတစ္ဘဝသာ"စူဠေသာ
တာပန္"ျဖစ္တယ္၊ တစ္ဘဝသာ အပါယ္လြတ္တယ္၊ ေနာက္ဘဝေတြ မလြတ္ေသးေတာ့ ဒီဉာဏ္ေလာက္နဲ႔
လဲ အားမကိုးနဲ႔အံုး၊ တစ္ဘဝသုဂတိသြားၿပီး တစ္ဘဝ အပါယ္လြတ္တာကေလးနဲ႔ မေက်နပ္နဲ႔အံုး၊ ေနာက္
ဘဝေတြ စိတ္မခ်ရေသးဘူး။ (၃) ပစၥယပရိဂၢဟဉာဏ္။  ။ ဒါျဖင့္ဘယ္ဉာဏ္ကိုအားကိုးရမလဲ၊"ပစၥယပရိဂၢ
ဟဉာဏ္"ဆိုတာရွိတယ္၊ ပစၥယပရိဂၢဟဉာဏ္ ဆိုတာ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္သိတဲ့ ​ဉာဏ္ပဲ၊ အဲဒီဉာဏ္က"အဝိဇၨာ
ေၾကာင့္ သခၤါရျဖစ္တယ္၊ သခၤါရေၾကာင့္ ဝိညာဏ္ျဖစ္တယ္ ဪ..သံသရာႀကီးထဲမွာ ဒီလိုသူ႔အေၾကာင္းနဲ႔
သူ႔အက်ိဳးနဲ႔ျဖစ္ပ်က္ေနတာပဲ၊ ပုဂၢိဳလ္သတၱဝါဆိုတာမရွိဘူး၊ အေၾကာင္းအက်ိဳးဆက္ျဖစ္ေနတဲ့ ဓမၼေတြသာ
ရွိတယ္"လို႔သိတယ္။ ဒီဉာဏ္ကလဲ "စူဠေသာတာပန္" အဆင့္ထဲမွာပဲရွိေသးတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားတို႔
ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ နားလည္႐ုံနဲ႔လဲ ေသေပ်ာ္ၿပီလို႔မယူလိုက္ပါနဲ႔အံုး၊ တစ္ဘဝ အပါယ္လြတ္တာပဲရွိေသးတယ္။
(၄) ဝိပႆနာဉာဏ္။  ။ ဒါျဖင့္ဘယ္ဉာဏ္အားကိုရမလဲ၊"ဝိပႆနာဉာဏ္"ဆိုတာရွိတယ္၊ ဒီဉာဏ္က လကၡ
ဏာေရးသံုးပါးသိတဲ့ ဉာဏ္ပဲ။ ဒီဉာဏ္ေလာက္နဲ႔လဲ မတင္းတိမ္းနဲ႔အံုး၊ ဘာျပဳလို႔ သူကသုဂတိဘဝေတြ
လွည့္ျဖစ္အံုးမွာဆိုေတာ့"ဇာတိ ဇရာ ဗ်ာတိ မရဏ"ဆိုတဲ့ ဒုကၡေတြနဲ႔ေတြ႔ရဦးမယ္၊ သစၥာသိတဲ့ပုဂၢိဳလ္အဖို႔
တကယ္အေကာင္းအစစ္ႀကီး မဟုတ္ေသးဘူး။ (၅) မဂ္ဉာဏ္။   ။ ဒါျဖင့္ ဝိပႆနာဉာဏ္ကေန မဂ္ဉာဏ္
၄-ပါးရေအာင္လုပ္လိုက္၊ မဂ္ဉာဏ္ ၄-ပါးဟာဆိုုင္ရာကိေလသာကုိျဖတ္ၿပီး ဆိုင္ရာဒုကၡၿငိမ္းေစတယ္၊ ဒုကၡ
၄-ဆင့္ ၄-ခါခ်ဳပ္ေအာင္လုပ္လုိက္၊ ဒုကၡတစ္ဆင့္ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းတာနဲ႔ မေက်နပ္နဲ႔အံုး၊ ၂-ခါခ်ဳပ္နဲ႔လဲမေက်နပ္နဲ႔အုံး
၃-ခါခ်ဳပ္နဲ႔လဲမေက်နပ္နဲ႔အံုး၊ ၄-ခါခ်ဳပ္ေအာင္လုပ္လိုက္၊ ၄-ခါခ်ဳပ္ေတာ့ ဒီဘဝေသၿပီးတဲ့ေနာက္၊ မအို မေသ၊
အၿမဲေနတဲ့ နိဗၺာန္ေရာက္ေတာ့ ပဋိသေႏၶလဲမေနေတာ့ဘူး၊ ပဋိသေႏၶမေနလို႔ ခႏၶာ ၅-ပါးမရွိေလေတာ့ အို နာ ေသ ဒုကၡေတြအကုန္လံုး ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြားတယ္၊ ဒါျဖင့္ ဒီဉာဏ္ဟာအေကာင္းဆံုးဉာဏ္ပဲ၊ မဂ္ဉာဏ္ဟာ
အေကာင္းဆံုးပဲလို႔မွတ္။
ဒီေတာ့ ခ်ဳပ္လိုက္ရင္ ဓမၼ (တရား) ၅-မ်ိဳးရွိတယ္၊ ဒီဓမၼ ၅-မ်ိဳးထဲက ဉာဏ္ကေန ဉာဏ္စဥ္ေရြးထုတ္လိုက္
တာ ဒီဉာဏ္ ၅-မ်ိဳးရတယ္၊ ဒီဉာဏ္ ၅-မ်ိဳး ခြဲထုတ္ျပတယ္၊ ဝိပႆနာဓမၼေတြအားကိုးရမယ္ ဆိုၿငားေသာ္လဲ
ဒါေတြကို တစ္ခါအဆင့္ဆင့္အယုတ္အညံ့ေရြးထုတ္လိုက္တဲ့အခါက်ေတာ့ မဂ္ဉာဏ္ဟာအေကာင္းဆံုးဆို
တာေပၚလာတယ္၊ မဂ္ဉာဏ္မွတစ္ပါးအားကိုးစရာ အစစ္မရွိေတာ့ဘူး၊ ဒီေတာ့ မဂ္ဉာဏ္ရေအာင္လုပ္ရလိမ့္
မယ္၊ မဂ္ဉာဏ္ကမွ ဒုကၡေတြကိုခ်ဳပ္ၿငိမ္းေစတာ။ ဒီေတာ့ကိုယ္ခႏၶာႀကီးက ဒုကၡသစၥာ ျဖစ္ပ်က္ ဒုကၡသစၥာ
ႀကီး ခ်ဳပ္ေအာင္ႀကီဳးစားရမယ္၊ ဒုကၡခ်ဳပ္သြားရင္ တစ္ခါတည္းကိစၥၿပီးမယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ခႏၶာ(ဒုကၡ)ဇာတ္သိမ္း
ရာေရာက္တဲ့မဂ္ဉာဏ္ ၄-ခုကိုတာလွ်င္ အႀကီးဆံုးအားကိုးထိုက္တဲ့တရားပဲလို႔ ဆိုၿပီး ႀကီဳးစားပါ၊ ဘုန္းႀကီး
ကမသိတာေျပာမယ္၊ ခင္ဗ်ားတို႔က ကိုယ္ပိုင္ဉာဏ္ႏွင့္ ကိုယ့္ခႏၶာၾကည္ပါ၊ ဘုန္းႀကီးလဲ အသက္ႀကီးၿပီ၊
ခင္ဗ်ားတို႔က ဘုန္းႀကီးနဲ႔ မီလုိက္႐ုံပဲရွိေတာ့ ျမန္ျမန္လုပ္လိုက္၊ ရထားကထြက္ခါနီးေနၿပီ..မီ႐ုံကေလးရွိတယ္
ရထား ထြက္လုနီးၿပီဆိုတာ ရိပ္မိၾကၿပီလား။

                                                   ဤေကာင္းမႈကုသိုလ္ကံ
                                    ေစတနာအေပါင္းတို႔သည္ အားထုတ္ဆဲျဖစ္ေသာ
                                    ဝိပႆနာဉာဏ္မွ မဂ္ဉာဏ္သို႔ေက်းဇူးျပဳျခင္းငွာ
                                           အေထာက္အပံ့ပစၥည္းအျဖစ္ျဖင့္
                                               တည္ရွိပါေစသတည္း ။

                                                                        အရွင္ဉာဏဓဇ
                                                             မိုးကုတ္ဝိပႆနာမဂၤလာမဂၢင္ရိပ္သာ
                                                                      ပင္မသံေဝဇနိယဌာန  ။

No comments:

Post a Comment